بهره‌برداری از پالایش گاز هویزه خلیج فارس دستاوردی ملی است

نماینده هویزه و دشت آزادگان در مجلس گفت: بهره‌برداری از پالایش گاز هویزه خلیج فارس یک موفقیت و دستاورد ملی است، زیرا این رویداد بزرگ توسط شرکت‌های داخلی و با اتکا به متخصصان داخلی انجام شده است.

قاسم ساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، درباره بهره‌برداری از این پرژوه ملی اظهار کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) در طرح پالایش گاز هویزه خلیج فارس عملکرد موفقی داشت و البته هلدینگ خلیج فارس با مدیریت جهادی این مجموعه در حوزه تأمین منابع مالی و اقدام‌های فنی و تخصصی توانست مرحله نخست این پروژه را در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه برساند.

وی افزود: توسعه این پروژه تا پیش از اینکه کار به مجموعه هلدینگ خلیج فارس سپرده شود، بسیار کُند بود، اما پس از واگذاری این طرح به هلدینگ خلیج فارس این پروژه به‌عنوان یک اولویت ملی مورد توجه قرار گرفت و به نتیجه نیز رسید.

نماینده هویزه و دشت آزادگان در مجلس با اشاره به اهمیت راهبردی طرح پالایش گاز هویزه خلیج فارس در حوزه انرژی تصریح کرد: اهمیت این طرح بسیار بالاست و دولت در به نتیجه رساندن و بهره‌برداری کامل از این پروژه مصمم است.

ساعدی گفت: انتظار داریم هلدینگ خلیج فارس با همکاری و هماهنگی با دیگر مجموعه‌ها بتواند تا پایان امسال، فاز دوم طرح پالایش گاز هویزه خلیج فارس را به نتیجه مطلوب برساند.

وی اظهار کرد: توجه و اهمیت دولت سیزدهم به پالایشگاه گاز هویزه برای مردم این منطقه و حتی استان خوزستان مشهود است، انتظار داریم با استمرار حمایت‌ها، پروژه هویزه در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه نهایی برسد.

کد خبر 471978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =