پنجمین فراخوان ارزیابی صلاحیت مناقصه‌گران دستگاه مرکزی وزارت نفت منتشر شد

پنجمین فراخوان ارزیابی صلاحیت مناقصه‌گران دستگاه مرکزی وزارت نفت برای استفاده از توانمندی‌ها و حمایت حداکثری از سازندگان داخلی، ایجاد بانک اطلاعات منابع واحد، تسریع در تأمین اقلام و تجهیزات مورد نیاز در فضای رقابتی و با توجه به درخواست‌های چندباره و گسترده شرکت‌های سازنده و تأمین‌کننده از وزارت نفت برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از معاونت مهندسی، تمامی سازندگان و تأمین‌کنندگان داخلی می‌توانند پس از دریافت کد عضویت ۵ رقمی ایران‌کد از تارنمای www.irancode.ir و تأمین توکن و گواهی‌های الکترونیکی مورد نیاز، با ثبت‌نام در تارنمای شرکت فاوا نفت صبا کیش به نشانی www.meganaft.ir، به پورتال سامانه تأمین الکترونیکی کالای وزارت نفت به نشانی ep.mop.ir مراجعه و نسبت به درج اطلاعات و تکمیل فرم پرسش‌نامه خوداظهاری اقدام کنند.

پژوهش و فناوری وزارت نفت در راستای استفاده از توانمندی‌ها و حمایت حداکثری از سازندگان داخلی، ایجاد بانک اطلاعات منابع واحد، تسریع در تأمین اقلام و تجهیزات مورد نیاز در فضای رقابتی، همچنین با توجه به درخواست‌های مکرر و گسترده شرکت‌های سازنده و تأمین‌کننده (اعم از شعبه شرکت اصلی خارجی، نماینده انحصاری، نماینده، انباردار و...) از وزارت نفت، در تهیه فهرست بلند دستگاه مرکزی و پیگیری از اقدامات به عمل آمده، همچنین براساس قانون برگزاری مناقصات پنجمین فراخوان ارزیابی صلاحیت مناقصه‌گران دستگاه مرکزی وزارت نفت منتشر کرد.

همچنین، تلفن گویا با شماره ۶۱۶۲۷۸۸۰-۰۲۱، برای پاسخگویی به هرگونه اشکال در کاربری سامانه آماده است. پس از ثبت و صدور نهایی فرم‌های تکمیل‌شده، اضافه کردن هرگونه اطلاعات جدید، منوط به اخذ مجوز از دستگاه مرکزی به نشانی یادشده است و ضروری است شرکت‌ها در تکمیل فرم‌های مربوط که ملاک ارزیابی صلاحیت و رتبه‌بندی است، کمال دقت را بنمایند.

توصیه می‌شود تمامی سازندگان و تأمین‌کنندگان داخلی، برای تسریع در فرآیند خوداظهاری، سربرگ «راهنمای تأمین‌کنندگان» را در تارنمای  ep.mop.ir ملاحظه کنند. مستندات، مجوزها، گواهی‌نامه‌ها و معیارهای ارزیابی صلاحیت منابع و اهمیت وزنی آنها در پایگاه اطلاع‌رسانی مناقصات و تارنمای دستگاه مرکزی قرار داده شده است.

تاکید می‌شود فقط منابعی قابلیت ارزیابی خواهند داشت که حداقل یک پرسش‌نامه با درج محصول را تکمیل و ثبت و صدور نهایی کرده باشند. بدیهی است برای منابعی که فرآیند خوداظهاری را تکمیل کنند، امکان ارزیابی وجود نخواهد داشت.

مدت اعتبار ارزیابی صلاحیت منابع سازنده و تامین‌کننده، طبق بند ج ماده ۳ آیین نامه اجرایی بند «الف» ماده ۲۶ «قانون برگزاری مناقصات»، از تاریخ  درج در فهرست بلند دستگاه مرکزی، به‌مدت دو سال خواهد بود.

  نام و نشانی دستگاه مرکزی جهت ارسال مدارک، تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان حافظ، ساختمان مرکزی ششم شرکت ملی نفت ایران، پلاک ۵۲۳، طبقه چهارم، اداره کل نظام تأمین و تجاری‌سازی فناوری به شماره کد پستی ۱۵۹۸۷۱۴۵۱۳ است.

رشته یا زمینه تخصصی ارزیابی صلاحیت شامل تمامی رشته‌های تخصصی مرتبط با قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنایع بالادستی و پایین‌دستی (خشکی و دریایی) صنعت نفت، گاز، پالایش و پخش و پتروشیمی است. تاریخ، مهلت و نشانی دریافت و تحویل اسناد ارزیابی صلاحیت از تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه تا ۲۸ اسفندماه ادامه خواهد بود.

دستگاه مرکزی، منابعی را که مدارک خوداظهاری تکمیل کرده‌اند، بر اساس آخرین ویرایش دستورالعمل ارزیابی صلاحیت و رتبه‌بندی سازندگان و تامین کنندگان (فهرست بلند دستگاه مرکزی) ابلاغی از سوی معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت، ارزیابی خواهد کرد.

نتایج ارزیابی صلاحیت خوداظهاری و تکمیل مدارک، از سوی دستگاه مرکزی وزارت نفت (معاونت امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت، اداره کل نظام تامین و تجاری سازی فناوری)، بیشینه تا ابتدای آذرماه در پایگاه ملی اطلاع‌رسانی مناقصات و تارنمای دستگاه مرکزی وزارت نفت منتشر خواهد شد.

کد خبر 472098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =