شفاف‌سازی در فرآیندهای ارزیابی و انتصاب مدیران صنعت نفت

مدیر مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت با بیان اینکه فرآیندهای ارزیابی، انتصاب و پایش عملکرد مدیران صنعت نفت در حال شفاف‌سازی است، گفت: در این فرآیندها از توان ۲۱ هیئت عالی فنی و تخصصی در قالب ۲۱ گروه شغلی و ۳۱۵ نفر از خبرگان صنعت نفت استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شانا، محسن حقیقی‌مقدم روز دوشنبه (۱۸ اردیبهشت‌ماه) در نشست سراسری شبکه مشاوران زنان و خانواده صنعت نفت، افزود: یکی از دغدغه‌های موجود در مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت مسئله‌ افزایش نقش‌آفرینی بانوان و سهم آنها در این صنعت است، از این رو برای حل این دغدغه راهبردهایی ارائه و با همه توان آنها را دنبال خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: تمامی فرآیندهای ارزیابی، سنجش، توانمندسازی، توسعه، انتصاب و سوابق مدیریت مدیران در صنعت نفت در مراحل پایش عملکرد آنها در نظر خواهد گرفته شد. در نظام جامع توسعه مدیریت به‌صورت اساسی به این موضوع پرداخته‌ایم.

مدیر مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت با بیان اینکه این مرکز در بحث افزایش نقش‌آفرینی بانوان برنامه‌هایی را در نظر گرفته است، اظهار کرد: حضور بانوان و استقرار فرآیندهای توسعه مدیریت در سطح صنعت نفت در قالب باشگاه خبرگان صنعت نفت دنبال خواهد شد.

حقیقی‌مقدم ادامه داد: مدیران خانم صنعت نفت باید تجارب مدیریتی موفق خود را به سایر عزیزانی که تازه وارد حوزه مدیریت شده‌اند، انتقال دهند تا یک اشتراک‌گذاری اساسی از تجارب، توانمندی‌ها و دستاوردها در این حوزه به عمل آید.

تشکیل خانه مدیریت بانوان صنعت نفت

وی افزود: دستورعمل تشکیل خانه مدیریت بانوان صنعت نفت به امضای مقام عالی وزارت رسیده و از سوی شورای سیاست‌گذاری مرکزی وزارت نفت ابلاغ شده است. بر اساس این دستورعمل بنا است سهمی اساسی برای بانوان صنعت نفت در بخش‌های مدیریتی در نظر گرفته شود.

مدیر مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت با بیان اینکه ورود خواهران به صنعت نفت تاکنون سامان‌دهی نشده و مبتنی بر ارزش‌های متعالی و نقش آنان نیست، اظهار کرد: باید راهبری پیگیری مسائل مربوط به حوزه زنان از سوی مدیریت معینی انجام شود.

حقیقی‌مقدم با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت و فرصتی که برای حضور بانوان در صنعت نفت ایجاد خواهد شد، گفت: توانمندسازی بانوان می‌تواند آنها را در انتصاب در بخش‌های مدیریتی کمک کند.

وی با بیان اینکه فرآیندهای ارزیابی، انتصاب و پایش عملکرد مدیران صنعت نفت در حال شفاف‌سازی است، اظهار کرد: در این فرآیندها از توان ۲۱ هیئت عالی فنی و تخصصی در قالب ۲۱ گروه شغلی و ۳۱۵ نفر از خبرگان صنعت نفت استفاده خواهد شد. در این میان تلاش می‌شود در همه‌ عرصه‌ها از ظرفیت بانوان نهایت استفاده شود.

کد خبر 472241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =