مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران معارفه شد

تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با حضور جمعی از مدیران شرکت مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، محسن دهان‌زاده، رئیس هیئت مدیره شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در آیین تکریم از مهرداد کاهکش، مدیرعامل سابق شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و معارفه غلامرضا کمالی، مدیرعامل این شرکت، گفت: تغییر در سازمان‌های کارآمد جز اصول مدیریت است.

وی با بیان اینکه هر جابجایی یک فرصت برای اعمال نگرش‌های نو و تازه است، تصریح کرد: وجود شرکت نفت گچساران در گستره چهار استان و دومین تولیدکننده نفت مناطق نفتخیز جنوب با بیشترین کارکنان و راهبری ۱۶ میدان نفتی و مهمترین تلمبه‌خانه نفت و وجود کارخانه‌های مختلف از ویژگی‌های این شرکت است که صنعت نفت گچساران را نسبت به دیگر شرکت‌ها متمایز کرده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب افزود: مدیران ما در مناطق نفتخیز جنوب و شرکت‌های تابع می‌دانند که ما خادم مردم هستیم و همسو با جلب اعتماد و رضایت مردم گام برمی‌دارند.

دهان‌زاده بیان کرد: استفاده از همه ظرفیت‌های شرکت برای خدمات بیشتر به منطقه از دیگر وظایف مدیران صنعت نفت است و این در حکمرانی کشور تاثیر دارد.

وی ادامه داد: ما تعهد خود را به مردم منطقه نباید فراموش کنیم. به این دلیل مدیران ما در نفت باید بدانند شیوه مدیریتی آنها در حکمرانی کشور تاثیر مستقیم دارد.

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: از طرف مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از تلاش‌های مدیرعامل پیشین این شرکت قدردانی می‌کنم و خدمت مدیرعامل جدید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران که فردی پرکار، ایده‌پرداز و خستگی‌ناپذیر است، عرض تبریک دارم و برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

غلامرضا نورانی، مدیر تولید مناطق نفتخیز جنوب نیز در این نشست اظهار کرد: گچساران به‌عنوان دومین تولیدکننده نفت جنوب کشور جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به اینکه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران نقشی ویژه‌ در صادرات نفت، تولید و ارتباط با پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها دارد، افزود: از کارکنان نفت گچساران که در زمستان امسال در تولید گاز سنگ‌ تمام گذاشتند و پای کار بودند تا مشکل کمبود گاز در کشور رفع شود، قدردانی می‌کنیم.

مهرداد کاهکش، مدیرعامل پیشین شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: این شرکت ۲۰ درصد نفت کشور را تولید می‌کند و به نوعی نقش ویژه‌ای در تأمین  درآمد کشور دارد. نیروی انسانی نفت گچساران نیروهایی کاردان و متخصص هستند که در این مدت اگر به موفقیتی دست یابیم، مرهون تلاش کارکنان این شرکت هستیم.

مدیرعامل پیشین شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران بیان کرد: به هرآنچه هدف‌گذاری کرده بودم دست نیافتم، اما از عملکردم راضی هستم زیرا بر اساس ریلی که هدف‌گذاری کرده بودم حرکت کردم.

بر اساس این گزارش غلامرضا کمالی، مدیرعامل جدید این شرکت نیز گفت: صیانت از تولید تنها با رفاه شهروندان محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هر آمدنی برای رفتن است، تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی هر چه مسئولیت بالاتر رود درجه نوکری و خادمی هم بالاتر می‌رود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران همچنین گفت: تولید صیانتی وظیفه اصلی ما است اما این مهم میسور نخواهد شد مگر با رفاه کارکنان، خانواده‌ها و مردمی که در کنار ما هستند.

کمالی افزود: مردمی که کارت شرکتی ندارند اما شعله‌های نفت را می‌بینند از ما انتظار دارند و ما مسئولان پیش از اینکه شهروندان درخواستی را بازگو کنند، وظیفه داریم که در کنار آنها باشیم.

وی بیان کرد: در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی باید جلوتر از درخواست‌ها باشیم و برای من سبب افتخار است که در خدمت مردم خوب و ولایت‌مدار گچساران هستم و نوکری این مردم برای من افتخار است. امیدواریم، خروجی و ثمره تلاش ما خدمت به مردم باشد و خوشبختانه در دوره ای آمده‌ام که همزمان شده است با دومین سفر دولت به این استان و امیدوارم با برنامه‌ریزی و رفع نیازهای شهرستان  بتوانیم به منطقه خدمت کنیم.

کد خبر 472337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =