اعزام ۱۰۰۰ بازرس به جایگاه‌های سوخت کشور برای نظارت بر طرح سامان‌دهی کارت‌های آزاد

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از اعزام بیش از ۱۰۰۰ بازرس به جایگاه‌های سوخت سراسر کشور به‌منظور نظارت بر طرح سامان‌دهی کارت‌های سوخت آزاد جایگاه‌داران خبر داد و اعلام کرد: به‌ ازای هر سکو، یک یا دو کارت سوخت اضطراری و به هر سکوی موتورسیکلت در جایگاه‌ها نیز یک کارت سوخت اختصاص داده شده است.

به گزارش شانا، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران پیرو انتشار گزارشی با عنوان «جایگاه‌هایی که کارت سوخت آزاد ندارند/ آیا پای تخلف در میان است؟» در خبرگزاری تسنیم، جوابیه‌ای صادر کرده که متن آن به شرح زیر است:

«با آغاز طرح سامان‌دهی کارت‌های اضطراری موجود در جایگاه‌های عرضه سوخت در سطح کشور و به تبع‌ آن در استان تهران، به‌ تعداد هر سکو یک یا دو کارت سوخت اضطراری و یک قطعه به سکوی موتورسیکلت در جایگاه‌ها برای ارائه خدمات به شهروندانی که کارت سوخت شخصی خود را دریافت نکرده‌اند یا به دلایلی همراه ندارند، موجود است.

همچنین مالکان محترم وسایل نقلیه می‌توانند برای دریافت کارت سوخت شخصی از طریق دفاتر پلیس +۱۰ اقدام یا برای رمزگشایی کارت‌های سوخت شخصی به نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایران مراجعه فرمایند.

شهروندان محترم در کل کشور می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در جایگاه‌های سوخت، با سامانه پاسخگویی ۰۹۶۲۷ تماس حاصل کنند.

در پایان ضمن تشکر و قدردانی از رویکرد مثبت و مؤثر آن خبرگزاری در پیگیری مطالبات مردمی و احقاق حقوق هموطنان عزیز، به‌استحضار می‌رساند هم‌زمان با اجرای طرح سامان‌دهی کارت‌های اضطراری در جایگاه‌های سراسر کشور، طرح نظارت و بازرسی میدانی بر بیش از ۴۲۰۰ جایگاه عرضه سوخت سراسر کشور در مناطق سی‌وهفت‌گانه این شرکت نیز به‌طور مستمر در حال انجام است و بیش از ۱۰۰۰ نفر کارشناس این شرکت در این زمینه در جایگاه‌های سراسر کشور فعال هستند.

ضمن تشکر و قدردانی از همکاری بسیار خوب جایگاه‌داران سراسر کشور در این زمینه به‌ استحضار می‌رساند با توجه به تعارض منافع مشهود این طرح با اندک سودجویان، امکان بروز تخلف و عدم همکاری در برخی جایگاه‌ها اجتناب‌ناپذیر است و لازم است این موارد از طریق سندیکاها و انجمن‌های صنفی نیز پیگیری شود.»

کد خبر 472481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =