نمایشگاه مجازی، فرصتی برای افزایش همکاری ذینفعان در نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران

مدیر بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت با اشاره به راه‌اندازی پردیس نمایشگاه مجازی در این دوره گفت: تازه‌ترین اخبار و تحولات این دوره نمایشگاه در تلویزیون اینترنتی شرکت ملی نفت ایران به‌صورت زنده از محل برگزاری نمایشگاه در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، غلامرضا جمالی با اشاره به اینکه بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۰۰ شرکت خارجی در آن حضور دارند، اظهار کرد: گستردگی تلفن‌های هوشمند و دسترسی همگانی به اینترنت، ظرفیت‌هایی تازه را برای برگزاری نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی به کمک ابزارهای نو فراهم کرده است.

وی افزود: پردیس بین‌المللی یک نمایشگاه مجازی است که بر بستر یک پلتفرم داخلی برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان می‌توانند از طریق اینترنت به آن دسترسی داشته باشند و به کاربران این را امکان می‌دهد تا با افراد و سازمان‌های مختلف از سراسر دنیا در ارتباط باشند و از تجارب و دانش آنها استفاده کنند.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران تصریح کرد: هدف اصلی ما از برگزاری نمایشگاه مجازی تسهیل دسترسی کاربران، افزایش تعامل و همکاری با شرکت‌های داخلی و خارجی به‌ویژه شرکت‌های فعال در حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی است.

جمالی تأکید کرد: از مزایای اصلی پردیس بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی می‌توان به مواردی همچون دسترسی بدون محدودیت زمانی و مکانی، دسترسی به بازارهای جدید و گسترده، افزایش شناسایی شرکت‌های حاضر، تعامل آسان و هوشمند با مخاطبان هدف، دریافت آمار و گزارش‌های دقیق از فعالیت‌های خود در نمایشگاه، امکان مشاهده پخش زنده و آرشیوهای افتتاحیه، کارگاه‌ها، نشست‌های تخصصی و ...اشاره کرد.

جمالی گفت: پلتفرم موجود یک پلتفرم هوشمند برگزاری رویدادهای مجازی است که در پردیس بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی امکاناتی از جمله غرفه‌های مجازی با امکان انتشار محتوا، امکان برگزاری نشست‌های آنلاین B2B و ارسال پیام، امکان جستجو و فیلتر میان غرفه‌ها، غرفه‌داران و محصولات و خدمات را فراهم کرده است. همچنین لازم به ذکر است که پردیس بین‌المللی به مدت سه ماه در دسترس بازدیدکنندگان و غرفه‌داران خواهد بود.

مدیر بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی افزود: به تمامی غرفه‌های حاضر در نمایشگاه حضوری، یک غرفه مجازی به‌صورت رایگان اختصاص داده شده‌ است. غرفه‌داران باید به پنل خود در بستر برگزاری پردیس بین‌المللی به آدرس oilshow.namaline.ir مراجعه و نسبت به ساخت و تکمیل غرفه مجازی خود اقدام کنند.

وی افزود: بازدیدکنندگان نیز از تاریخ ۲۷ اردیبهشت‌ماه می‌توانند وارد سایت پردیس بین‌المللی شده و به‌راحتی از بخش مجازی بازدید کرده و در صورت نیاز با غرفه‌داران تعامل داشته باشند. همچنین امسال نیز برای نخستین بار از تلویزیون اینترنتی شرکت ملی نفت ایران با هدف پوشش زنده رویدادهای نمایشگاه رونمایی خواهد شد.

جمالی اظهار کرد: در این نمایشگاه رویدادهای مختلفی برگزار می‌شود که شامل امضای تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهایی میان بخش‌های مختلف وزارت نفت و شرکت‌های خصوصی، نشست‌های تخصصی دانش‌بنیان و نشست‌های تخصصی در دیگر بخش‌های مهم صنعت نفت است.

کد خبر 472493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =