شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی ۶ قرارداد، موافقت‌نامه و تفاهم‌نامه امضا کرد

شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی ۶ قرارداد، موافقت‌نامه و تفاهم‌نامه همکاری در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی امضا کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، ۶ قرارداد، موافقت‌نامه و تفاهم‌نامه همکاری شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی امروز (شنبه، ۳۰ اردیبهشت‌ماه) در حاشیه بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی امضا شد.

شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی قرارداد ارائه لیسانس تولید پروپیلن از متانول را با شرکت ستاره پارسیان، موافقت‌نامه همکاری سه‌جانبه در زمینه پژوهش، طراحی، ساخت، راه‌اندازی و بهره‌برداری واحد HSFCC را با پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران و موافقت‌نامه همکاری در زمینه طراحی و ساخت سانتریفیوژ دکانترهای صنایع پتروشیمی را با شرکت همگام صنعت ایستا اهواز منعقد کرد.

افزون‌بر این، این شرکت تفاهم‌نامه همکاری در زمینه بازاریابی و ارائه خدمات فنی، مهندسی در زمینه دانش‌های فنی فرآیندها و کاتالیست‌های صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی را با شرکت شیمی‌بافت، تفاهم‌نامه همکاری ارائه دانش فنی و تهیه بسته طراحی فرآیندی و مهندسی پایه برای احداث یک واحد شامل ۲ خط پلی‌اتیلن سنگین به ظرفیت سالانه ۳۱۰ هزار تن را با شرکت پتروشیمی کیان و تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه پژوهشی در زمینه توسعه دانش فنی تولید بوتادین از بوتان و تجاری‌سازی آن را با شرکت توسعه نوآوران پتروشیمی رامان و گروه توسعه انرژی تدبیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) امضا کرد.

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز چهارشنبه (۲۷ اردیبهشت‌ماه) به‌طور رسمی آغاز به‌کار کرد، این رویداد هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ دایر است و امروز (شنبه، ۳۰ اردیبهشت‌ماه) به‌کار خود پایان داد.

کد خبر 472525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =