۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
  • کد خبر: 472801
فهرست بلند نیازهای فناورانه صنعت نفت رونمایی شد

فهرست بلند پایش‌شده نیازهای مهم فناورانه صنعت برای نخستین بار در صنعت نفت در حاشیه برگزاری بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی رونمایی و به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و سازندگان داخلی ارائه شد.

به گزارش خبرنگار شانا، به‌دنبال شناسایی و پایش ۵۴۴ نیاز فناورانه شرکت‌های تابع وزارت نفت، این نیازها با تعریف کیوآرکد (QR Code)، در غرفه معاونت مهندسی و پژوهش و فناوری وزارت نفت و شرکت‌های تابع وزارت نفت واقع در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت عرضه می‌شود و شرکت‌های سازنده، دانش‌بنیان و شرکت‌های تأمین‌کننده می‌توانند نیازهای مدنظر صنعت نفت را در دسترس داشته باشند و پیشنهادهای خود را ارائه دهند.

از این تعداد ۲۶۰ نیاز مربوط به شرکت ملی نفت ایران، ۲۲۰ نیاز مربوط به شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، ۵۱ نیاز مربوط به شرکت ملی گاز ایران و چهار نیاز نیز مربوط به شرکت ملی صنایع پتروشیمی است.

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز چهارشنبه (۲۷ اردیبهشت‌ماه) به‌طور رسمی آغاز به‌کار کرد، این رویداد هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ دایر است و ۳۰ اردیبهشت‌ماه (شنبه) به‌کار خود پایان می‌دهد، نمایشگاه امسال با رونق دوباره صنعت نفت شاهد حضور ۲۰۰ شرکت خارجی از ۱۳ کشور جهان است.

کد خبر 472801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =