پژوهشگاه صنعت نفت و پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد با هدف توسعه همکاری‌ها در دومین روز بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار شانا، قرارداد همکاری پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد روز پنجشنبه (۲۸ اردیبهشت‌ماه) در حاشیه دومین روز بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به مدت ۱۱ ماه امضا شد.

بر اساس این گزارش، ساخت نمونه تجاری دستگاه آنالایزر H2S  گاز ترش به روش اسپکتومتری تحرک یونی  IMS برای پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد موضوع این قرارداد است.

این دستگاه برای نخستین بار در کشور ساخته شده و در حوزه آنالیز گاز استفاده می‌شود و تا پیش از این جزو دستگاه‌های وارداتی بوده است. افزون بر داخلی‌سازی این دستگاه می‌توان به‌ سرعت بالای تشخیص آن نیز اشاره کرد.

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز چهارشنبه (۲۷ اردیبهشت‌ماه) به‌طور رسمی آغاز به‌کار کرد، این رویداد هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ دایر است و ۳۰ اردیبهشت‌ماه (شنبه) به‌کار خود پایان می‌دهد. نمایشگاه امسال با رونق دوباره صنعت نفت شاهد حضور ۲۰۰ شرکت خارجی از ۱۳ کشور جهان است.

کد خبر 472820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =