عموم نمایندگان مجلس از رویکردهای وزارت نفت حمایت می‌کنند/ نمایشگاه نفت تهران سبب رونق در بازار تولیدکنندگان و پیمانکاران نفتی شد

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس عموماً عملکرد وزیر نفت را مورد تأیید قرار داده و از رویکردهایی که در این وزارتخانه وجود دارد حمایت می‌کنند.

شهباز حسن پوربیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان اینکه وزارت نفت در دولت سیزهم با مدیریت شخص وزیر گام‌های بلندی برداشته است، اظهار کرد: خوشبختانه با فعالیت‌های انجام‌شده در وزارت نفت امروز شاهد ایجاد آرامش مدیریتی در مجموعه صنعت نفت هستیم.

وی توجه ویژه به تولید داخل تجهیزات در بخش‌های مختلف از جمله پروژه‌های پالایشی و پتروشیمی را از فعالیت‌های با ارزش در وزارت نفت دانست و افزود: دیپلماسی فعال انرژی به‌ویژه با اعضای اوپک و غیر اوپک، فعال کردن توسعه میدان‌های نفت و گاز و... از جمله کارهای بزرگ و ارزشمند وزارت نفت در دولت سیزدهم است.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به برگزاری موفق بزرگ‌ترین نمایشگاه کشور یعنی نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اشاره و تأکید کرد: این نمایشگاه سبب رونق در بازار تولیدکنندگان و پیمانکاران و ایجاد ارتباط موثر بین آنها شده است.

حسن پوربیگلری اظهار کرد: فعالیت‌های مثبت اخیر در وزارت نفت سبب شده است نمایندگان مجلس عموماً عملکرد شخص وزیر را مورد تأیید قرار دهند و از رویکردهایی که در این وزارتخانه وجود دارد نیز حمایت کنند.

کد خبر 473060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =