شمار جایگاه‌های سی‌ان‌جی منطقه فارس به ۱۳۳ باب رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: با بهره‌برداری از جایگاه عرضه سی‌ان‌جی تک‌منظوره «جولایی» در شهر فسا، شمار جایگاه‌های‌های این حامل انرژی به ۱۳۳ باب رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، اسدالله طاهری در آیین گشایش و بهره‌برداری رسمی از این جایگاه گفت: با بهره‌برداری از این جایگاه، شمار جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی شهر فسا به چهار باب رسید و امکان سوخت‌گیری برای ۲ هزار و ۲۰۰ دستگاه خودرو در روز فراهم شد.

وی با قدردانی از مشارکت بخش خصوصی و حمایت‌های مسئولان شهرستان فسا در راه‌اندازی این جایگاه، سهم سی‌ان‌جی در سبد سوخت فارس در بخش حمل‌ونقل را ۲۵ درصد اعلام کرد و افزود: همه هزینه‌ها از جمله خرید زمین، ساخت ابنیه، خرید انشعاب‌ها و نصب و راه‌اندازی تجهیزات ازسوی بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری  ۳۰۰ میلیارد ریالی انجام شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، مصرف روزانه این سوخت پاک در استان را یک میلیون و ۵۵۰ هزار مترمکعب بیان و اظهار کرد: با بهره‌برداری از این جایگاه با سه دستگاه دیسپنسر و ۶ نازل سوخت، استفاده مردم از سی‌ان‌جی در شهر فسا شتاب می‌گیرد.

بر پایه این گزارش، با بهره‌برداری از این جایگاه که با حضور حجت الله فیروزی، نماینده شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقام‌های شهرستان انجام شد، زمینه اشتغال مستقیم ۱۰ نفر نیز فراهم آمد.

کد خبر 473108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =