۱ خرداد ۱۳۸۴ - ۱۵:۱۱
  • کد خبر: 53455
سیستم پاسخگوی مرکزی برق تهران راه اندازی شد

به منظور کاهش هزینه ها و کوتاه کردن زمان خاموشی ها؛ سیستم"پاسخگوی مرکزی" برق تهران راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار شانا؛ سیستم پاسخگوی مرکزی ( CALL CENTER) که به منظور کوتاه کردن زمان پاسخگویی به مشترکان و آگاهی از دیدگاه ها و شکایت های آنها راه اندازی شده است؛ باعث کوتاه کردن زمان خاموشی ها خواهد شد. این سیستم که برای نخستین بار در کشور در شرکت توزیع برق مرکز تهران راه اندازی شده است، می تواند با ضبط صدای تماس گیرنده ،در کمترین زمان ممکن مشکل را به منطقه برق مربوط اطلاع دهد. پیش از این مشترکان برای رفع مشکلات موجود در شبکه برق باید با مناطق برق تماس می گرفتند، اما با راه اندازی این سیستم ارتباط مشترکان با مراکز برق قطع و این ارتباط با مرکز ارتباطی مرکزی و سیستم ( CALL CENTER) برقرار خواهد شد. این مرکز به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی به مشکلات و رفع نیاز مشترکان برق است. به گزارش خبرنگار شانا؛ همچنین در کنار سیستم پاسخگوی مرکزی، مرکز دیسپاچینگ فشار ضعیف شرکت توزیع نیروی برق مرکز تهران نیز راه اندازی شد. این مرکز با کاهش مکالمه تلفنی امکان تماس و مدیریت بر شبکه را از طریق شبکه اینترنت به وجود آورده است. سرعت مناسب و امکانات مخابراتی، اندازه گیری عملکرد مناطق و شرکت ها بر اساس اطلاعات صحیح و ایجاد تصویر سازمانی مناسب برای ارایه به مشترکان از جمله ویژگی های دیسپاچینگ فشار ضعیف نیروی برق مرکز است. این مرکز دیسپاچینگ به حدود 50 پست اصلی در تهران متصل است و می تواند از راه دور پست ها را از مدار برق خارج کند. کاهش هزینه وکاستن از زمان خاموشی ها از مهم ترین مزیت های این دیسپاچینگ است.
کد خبر 53455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =