۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
  • کد خبر: 241324
تولید روزانه 150 تن محصول در پتروشیمی بیستون

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بیستون با اشاره به تولید روزانه 150 تن محصول در این مجتمع گفت: هم اکنون بیشتر محصول HAB و LAB پتروشیمی بیستون به ترتیب به ترکیه، هند و پاکستان صادر می شود.

سیاوش امیر سرداری در گفتگو با خبرنگار شانا، با بیان این که پارسال تعمیرات اساسی مناسب و کاملی در این مجتمع انجام شد، اظهار کرد: پیش بینی می شود حداقل تا 4 سال آینده نیازی به تعمیرات دیگری در این مجتمع نداشته باشیم.

امیر سرداری افزود: پارسال تقریبا روزانه 150 تن محصول در پتروشیمی بیستون تولید شد، از این رو این میزان تولید حکایت از گذشتن تولید از ظرفیت اسمی است.

وی با تاکید بر این که پارسال پتروشیمی بیستون حدود 15 درصد بیشتر از ظرفیت اسمی خود تولید داشت، تصریح کرد: در زمان یاد شده با توجه به پر شدن ظرفیت مخازن ذخیره سازی و بازار داخلی و خارجی مجبور شدیم تولید را کاهش دهیم.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بیستون با اشاره به این که تولید محصول پارافین همچنان به میزان اولیه ادامه دارد، گفت: با توجه به محدودیتهای یاد شده در سال گذشته تولید محصول LAB را مقداری پایین آوردیم.

امیر سرداری گفت: شرکت پتروشیمی بیستون گفت: هم اکنون درصدد هستیم که ضمن حفظ بازار داخلی صادرات محصولا پتروشیمی را از سر بگیریم؛ زیرا شرایط فروش محصولات کم کم در حال بهتر شدن است.

وی در خصوص کشورهای مورد مذاکره برای صادرات محصولات پتروشیمی گفت: مشتریان عمده پتروشیمی بیستون را هند، پاکستان و ترکیه تشکیل می دهند، البته با کشور عراق نیز در حال مذاکره هستیم اما این مذاکرات با توجه به شرایط این کشور به شکل جدی از سوی این کشور پیگیری نشده است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بیستون گفت: هم اکنون مذاکرات با کشورهای هند و پاکستان عالی بوده و دو محموله در حال ارسال است.

امیر سرداری درباره مذاکره با کشورهای دیگر برای افزایش صادرات گفت: با توجه به ظرفیت تولید در پتروشیمی بیستون فعلا تصمیمی برای پیدا کردن مشتری جدید نداریم.

کد خبر 241324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =