مصرف گاز شمال غرب کشور 67 میلیون مترمکعب افزایش یافت

مصرف گاز استان های شمال غرب کشور از 28 مهرماه تا چهارم آبان ماه نسبت به مدت مشابه هفته پیش از آن (21 تا 27 مهرماه) در مجموع 67 میلیون مترمکعب افزایش یافت.

یدا... بایبوردی، مدیر منطقه هشت عملیات انتقال گاز در گفت و گو با خبرنگار شانا اظهار کرد: طی روزهای 21 تا 27 مهرماه در مجموع 249 میلیون مترمکعب گاز در این منطقه مصرف شد و این در حالی است که این مقدار طی روزهای 28 مهرماه تا چهارم آبان ماه به 316 میلیون مترمکعب رسیده است.
 
مدیر منطقه هشت عملیات انتقال گاز افزود: از 21 تا 27 مهرماه در مجموع 445 میلیون مترمکعب گاز وارد این منطقه شد و این مقدار طی روزهای 28 مهرماه تا چهارم آبان ماه با 101 میلیون مترمکعب افزایش به 546 میلیون مترمکعب رسیده است.
 
وی یادآور شد: این منطقه استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و قسمتی از استان های کردستان و زنجان را تحت پوشش دارد.
 
به گفته بایبوردی، با ورود موج سرما و کاهش شدید دمای هوا، کارکنان این منطقه به حالت آماده باش در آمده اند.
 
مدیر منطقه هشت عملیات انتقال گاز با اشاره به شرایط نامساعد جوی، برودت غیرمنتظره هوا و بارش نخستین برف پاییزی در ارتفاعات استان های سردسیر کشور گفت: کارکنان این منطقه شبانه روز در تلاش هستند تا با آماده بکار نگهداشتن خطوط لوله و تاسیسات تقویت فشار، ارائه خدمات مطلوب و انتقال بهینه گاز به مصرف کنندگان، زمستان امسال را نیز با سربلندی سپری کنند.
 
وی تاکید کرد: این منطقه پیش از آغاز فصل زمستان با اتخاذ تدابیر ویژه و تمهیدات لازم از جمله تشکیل تیم های عملیاتی، شناسایی نقاط ضعف و قوت، رفع کمبودهای ابزاری و تامین امکانات و اقلام مورد نیاز، آمادگی مقابله با بحران های احتمالی را زمستانی دارد.
کد خبر 271735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =