نشست هم اندیشی فعالیتهای فرهنگی منطقه ویژه پارس برگزار شد

نشست هم اندیشی فعالیتهای فرهنگی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با حضور مشاور وزیر نفت در امور فرهنگی برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، در این نشست که روحانیون و روسای روابط عمومی شرکتهای مستقر در منطقه انرژی پارس نیز حضور داشتند، مشاور وزیر نفت در امور فرهنگی، با تاکید بر یکپارچگی و ساماندهی فعالیتهای فرهنگی شرکتهای مستقر در این منطقه گفت: انجام فعالیتهای فرهنگی به ویژه دینی نیازمند یکپارچگی در سیاستها و برنامه ریزیها است و ضرورت دارد از پراکندگی فعالیتها در این زمینه پرهیز شود.

احمد مجیدی با بیان این که هدف از فعالیتهای دینی، تعالی انسان و تبدیل آن به موجودی الهی و انسانی مبتنی بر اخلاقیات است، گفت: وظیفه ما حرکت در مسیر اجرای صحیح فرامین الهی است تا بتوان از ظرفیت دین در مسیر تحقق اهداف استفاده کنیم و این جز با تدوین یک نقشه راه فرهنگی،میسر نخواهد بود.

وی ادامه داد: نقشه راه فرهنکی دولت تدوین شده است و اگر همه دستگاهها به طور صحیح فعالیتهای خود را بر این اساس برنامه ریزی کنند، به اهداف مورد اشاره در نقشه راه فرهنگی دست خواهیم یافت.

مشاور وزیر نفت در امور فرهنگی با بیان این که منطقه پارس جنوبی بزرگترین منبع درآمدی کشور است، به نقش روحانیون و فعالیتهای فرهنگی برای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و تصریح کرد: نقش روحانیون به عنوان پیشگامان همگرایی میان صنعت نفت و ساکنان شهرهای مناطق عملیاتی، بسیار بر جسته است و ما باید به گونه ای عمل کنیم تا در مسیر تقویت وحدت موجود در کشور، گام بر داریم.

در ادامه این نشست، روحانیون و روسای روابط عمومی شرکتهای مستقر در منطقه ویژه پارس به بحث و تبادل نظر درباره ساماندهی و یکپارچگی فعالیتهای فرهنگی در منطقه پرداختند و مشاور وزیر نفت در امور فرهنگی نیز به تشریح راهکارهای لازم برای حل برخی مسائل و مشکلات پرداخت.

کد خبر 241699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =