۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰
  • کد خبر: 243554
مصرف فرآورده های نفتی منطقه یزد کاهش یافت

مصرف انواع فرآورده نفتی منطقه یزد در سه ماه نخست امسال، نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یافته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد به خبرنگار شانا، گفت: مجموع مصرف فرآورده های نفتی منطقه یزد در 93 روز نخست امسال، با 23 درصد (بیش از 115 میلیون لیتر ) کاهش نسبت به مدت مشابه پارسال، به 384 میلیون و 670 هزار لیتر رسیده است.

محمد فرازمند سهم بنزین مصرفی این منطقه را در بازه زمانی یادشده، 125 میلیون و 147 هزار لیتر اعلام و اظهار کرد: این مقدار از افزایش نزدیک به 27 درصدی مصرف این سوخت نسبت به مدت مشابه سال پیش حکایت دارد.

وی افزود: مصرف نفت گاز این منطقه نیز در بهار امسال، با 29 درصد کاهش در قیاس با سه ماهه نخست پارسال، به بیش از 218 میلیون لیتر رسیده است.

به گفته فرازمند، در 93 روز نخست امسال، سه میلیون و 300 هزار لیتر نفت سفید در منطقه یزد مصرف شده که این مقدار با کاهش 32 درصدی مصرف این سوخت نسبت به مدت مشابه یادشده در سال گذشته همراه شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد، درباره  نفت کوره  مصرفی این منطقه نیز یادآور شد: مصرف این فرآورده نفتی در بازه زمانی یادشده، به بیش از 24 میلیون و 960 هزار  لیتر رسیده که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال پیش، 51.5 درصد کاهش یافته است.

وی در ادامه، توسعه شبکه گاز شهری در صنایع ، شهرها و روستاهای فاقد گاز مایع این منطقه و مدیریت مصرفه بهینه مصرف کنندگان را از دلایل اصلی کاهش مصرف فرآورده های نفتی برشمرد.

فرازمند همچنین از توزیع 24 میلیون و 713 هزارمترمکعب گاز  طبیعی فشرده (سی ان جی) به وسیله 44 باب جایگاه تک منظوره و چندمنظوره در بهار امسال در این منطقه خبر داد.

کد خبر 243554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =