ملت فلسطین تنها نیست

رئیس جمهوری با قدردانی از حضور پرشور و شکوهمند ملت بزرگ ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد: امروز پیام ملت ایران این است که در کنار مظلومان عالم و مردم مظلوم فلسطین قرار دارد و ملت فلسطین تنها نیست.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس و در جمع خبرنگاران با بیان این که یکی از آرمانهای ملتها و از جمله مردم مسلمان، زندگی در فضایی توام با آرامش و امنیت است، اعلام کرد: ملت مسلمان و مظلوم فلسطین، 70 سال است که از وطن اصلی خود دور مانده اند و اشغالگرانی سرزمین فلسطین را به اشغال خود در آورده اند که به هیچ یک از قوانین بین المللی و اصول انسانی پایبند نیستند.

رئیس جمهوری، رژیم صهیونیستی را از پایگاههای استکبار جهانی و آمریکا در منطقه برشمرد و تاکید کرد: به طور طبیعی هر کشوری و ملتی که با این پایگاه مبارزه کرده و بخواهد مردم مسلمان منطقه دارای آزادی، ثبات و امنیت باشند،‌ خوشایند استکبار جهانی نیست.

دکتر روحانی گفت: امروز توطئه تفرقه در دنیای اسلام، حضور گروههای تکفیری و تروریستی در منطقه و خط سازش، در مسیر آرمان آزادی فلسطین فاصله ایجاد کرده است و برای رسیدن به مسیر اصلی، راهی جز وحدت مسلمانان، دفاع از خط مقاومت و جهاد و مبارزه با گروه های تکفیری و تروریستی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: بی تردید در سایه ایستادگی و مقاومت، قطعا مسلمانان به پیروزی نهایی دست خواهند یافت.

مراسم راهپیمایی روز قدس ساعت 10:30 با حضور میلیونی مردم روزه‌دار در تهران و 850 شهر ایران اسلامی آغاز شد. مردم روزه‌دار ایران امسال در حالی در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند که دمای هوا در برخی شهرها به 47 درجه می‌رسید.

 

کد خبر 263982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =