آزمایش نهایی چاه های یاران شمالی آغاز می شود

مجری طرح توسعه میدان یاران شمالی با اشاره به برنامه ریزی برای برداشت روزانه 30 هزار بشکه نفت از این میدان تا پایان شهریورماه امسال، اظهار کرد: آزمایش نهایی چاه های این میدان بزودی آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار شانا، آرش باقرزاده، دیروز (یکشنبه، هفتم شهریورماه) در جریان بازدید مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و هیئت همراه از منطقه عملیاتی غرب کارون، در نشست مشترک با حضور مدیران ارشد شرکت مهندسی و توسعه نفت و مجریان طرحهای توسعه ای این شرکت، افزود: هم اکنون همه توان خود را به کار گرفته ایم تا برداشت 30 هزار بشکه ای نفت از این میدان مشترک را تا پایان شهریورماه محقق کنیم. 

وی با اشاره به افزایش حجم فعالیتها در میدان یاران شمالی گفت: هم اکنون هزار و 400 نفر برای اجرای این پروژه فعالیت می کنند تا افزایش برداشت نفت از یاران شمالی عملی شود. 

باقرزاده با بیان این که بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان شهریورماه امسال برداشت 30 هزار بشکه ای نفت از یاران شمالی آغاز می شود، ادامه داد: حدود سه ماه پس از عملی شدن این هدف، کل پروژه را به بهره بردار تحویل خواهیم داد. 

به گزارش خبرنگار شانا، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و هیئت همراه، دیروز (یکشنبه، هفتم شهریورماه) در سفر به اهواز از طرحهای توسعه ای غرب کارون بازدید کردند. 

 

کد خبر 268023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =