طرح های گازرسانی به 16 روستای استان قزوین افتتاح می شوند

طرح های گازرسانی به 16 روستای منطقه آوج استان قزوین همزمان با دهه فجر امسال افتتاح می شوند.

به گزارش شانا، اسماعیل مفرد بوشهری، مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در این رابطه گفت: با گازرسانی به این روستاها در مجموع یکهزار و 400 خانوار از مزایای گاز برخوردار می شوند.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین افزود: هم اکنون 66 روستای شهرستان آوج به شبکه سراسری گاز متصل هستند که معادل 41 درصد روستاهای منطقه یادشده است.
 
وی با اشاره به این که در منطقه آوج و آبگرم، توسعه گازرسانی به اندازه دیگر بخش های استان پیشرفت نداشته است، گفت: شرکت گاز استان براساس برنامه ریزی انجام شده تمام توان خود را بکار گرفته است تا بتواند تا پایان سال 96 با گازرسانی به روستاها، نفوذ گاز در منطقه آوج و آبگرم را به سطح مطلوب و مناسبی برساند.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در ادامه یادآور شد: در هفته دولت امسال نیز عملیات گازرسانی به 11 روستای این منطقه با اعتبار 86 میلیارد ریال به پایان رسید و یکهزار و 170 خانوار روستایی از مزایای گاز برخوردار شدند.
 
بوشهری همچنین با اشاره به آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 29 روستای دیگر در این منطقه همزمان با هفته دولت گفت: برای گازرسانی به این 29 روستا از توابع شهرستان آوج، 148 میلیارد ریال بودجه پیش بینی شده است و با گازرسانی به آن ها دو هزار و 123 خانوار از مزایای گاز برخوردار می شوند.
 
به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین، با پایان طرح های گازرسانی در حال اجرای این شرکت تا پایان سال 96 شاهد گازرسانی 90 درصدی به روستاهای استان خواهیم بود. 
کد خبر 268827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =