سوخت ارسالی به نیروگاه های خراسان رضوی از مرز 10 میلیون لیتر گذشت

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی، از ارسال بیش از 10 میلیون لیتر نفت گاز و نفت کوره به نیروگاه ها با آغاز موج سرما در روزهای سوم تا ششم آذرماه خبرداد.

فخرالدین خوانیکی به خبرنگار شانا گفت: با وجود دستورعمل های جاری مبنی بر لزوم تامین سوخت نیروگاه ها و تامین گاز مایع برای مصارف خانگی از سوم آذرماه اقدام های لازم برای این امر انجام شد و دوره نخست سرما با موفقیت به پایان رسید و مشکلی برای تامین سوخت نیروگاه ها به وجود نیامد.

وی افزود: شرکت پخش خراسان رضوی با توزیع بیش از ۱۰ میلیون لیتر نفت گاز و نفت کوره در سه روز به نیروگاه های فردوسی، شریعتی، شیروان و توس با مساعدت شرکت گاز ، گامی موثر در تداوم فعالیت این نیروگاه ها و تامین برق مصرفی در استان برداشت.

آمادگی منطقه خراسان رضوی برای تامین فرآورده های نفتی در ایام پایانی ماه صفر
 
سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی، از آمادگی کامل این منطقه برای تامین سوخت انواع فرآورده های نفتی در ایام پایانی ماه صفر ( وفات رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)) خبرداد.


وی افزود: با توجه به حضور زائران حرم رضوی از اقصی نقاط کشور برای حضور در مراسم پایانی ماه صفر در مشهد الرضا (ع)، این شرکت آمادگی کامل برای تامین فرآورده های نفتی را برای خودروهای شخصی و عمومی دارد.

خوانیکی، با بیان این که ظرفیت سوخت همه انبارهای این شرکت در کلانشهر مشهد تکمیل است، گفت: در این ایام، سوخت رسانی به عموم دارندگان وسایل نقلیه اعم از زائران و مجاوران از مبادی ورودی استان و همچنین شهر مشهد از طریق جایگاه های سوخت انجام می شود.

وی اعلام کرد: از تعداد ۱۱۰جایگاه در منطقه خراسان رضوی تعداد ۷۰ جایگاه در شهر مشهد کار سوخت رسانی را بر عهده دارند.

کد خبر 273592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =