حقوق و مزایای کارکنان اقماری سکوهای نفتی بازنگری می شود

شانا _ گروه نفت: مدیر منابع انسانی شرکت نفت فلات قاره ایران از مذاکره برای بهبود وضعیت حقوق و مزایای کارکنان اقماری سکوهای نفتی خبرداد.

به گزارش شانا، سعید فتاح زاده با اشاره به تفاوت قابل توجه حقوق و مزایای کارکنان اقماری شرکت ملی نفت ایران با شرکت های خارجی و حتی شرکت های خصوصی داخلی فعال در این حوزه تاکید کرد: برای کاهش میزان اختلاف درآمدها و به منظور جلوگیری از ریزش نیروی انسانی، در نظر داریم مذاکراتی را با اداره تنظیم مقررات وزارت نفت و واحد مربوطه در شرکت ملی نفت ایران انجام دهیم تا در صورت توافق، در خصوص افزایش حقوق و مزایای کارکنان اقماری به خصوص بهبود وضعیت درآمدی کارکنان سکوها اقدام شود.

مدیر منابع انسانی شرکت نفت فلات قاره ایران همچنین درباره استخدام نیروهای جدید در این شرکت گفت: این شرکت در سال جاری 40 نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران را جذب می کند.

فتاح زاده اضافه کرد که این نفرات در سمت های سازمانی منطقه عملیاتی کیش جذب و به استخدام شرکت نفت فلات قاره در خواهند آمد.

وی با بیان این که از طریق آزمون استخدامی سال 90 شرکت ملی نفت ایران حدود 600 نفر در فلات قاره استخدام شده اند، گفت:همچنین در  سال گذشته هزار و 600 نفر از نیروهای پیمانکار این شرکت با عقد قراردادهای مدت موقت، تبدیل وضعیت شده اند.

فتاح زاده ادامه داد: در سال جاری هم تلاش داریم با اخذ مجوز از وزارت نفت با 400 نفر از نیروهای پیمانکار مشمول قوانین اعلام شده از سوی وزارتخانه قرارداد مدت موقت امضا کنیم.

 


کد خبر 204121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =