اصلاح و ارتقای ساختار نیروی انسانی شرکت نفت و گاز مسجد سلیمان

مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان از اصلاح و ارتقای ساختار نیروی انسانی این شرکت پس از 15 سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، حشمت الله علاسوند در این باره گفت: از بدو تاسیس این شرکت هیچگونه بازنگری در ساختار سازمانی انجام نشده بود که این موضوع به دلیل پایین بودن سطح سمتها، مشکلاتی برای نگهداشت منابع انسانی از جمله نبود امکان رشد و ترقی کارکنان را به همراه داشت که وجود این معضل سبب انتقال نیروهای کار آزموده و با تجربه از شرکت می شد.

وی افزود: بنا به درخواستهای زیاد مدیران و کارکنان این شرکت و مساعدت همکاران در سطح شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی نفت ایران پس از بررسیهای فراوان، سرانجام این موضوع به نتیجه رسید و اصلاح و ارتقا ساختار نیروی انسانی در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان با ابلاغ رسمی، از اواخر اردیبهشت ماه امسال نهایی و اجرایی می شود.

علاسوند اظهار کرد: با اصلاح و ارتقا ساختار موجود، بیشتر سمتهای سازمانی یک تا دو رتبه غنی شده  و از یک ساختار پایین دستی به یک ساختار بالادستی، مهندسی و دانش محور، تبدیل شده اند.

مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان ادامه داد: با اصلاح و ارتقای ساختار شاهد کاهش درخواستهای انتقال کارکنان و افزایش بهره وری منابع انسانی خواهیم بود.

به گزارش شانا، شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان یکی از شرکتهای تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که گستره عملیاتی آن در وسعت 27 هزار کیلومتر مربع در شمال استان خوزستان تمرکز دارد.

کد خبر 239051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =