ششمین دوره ممیزی خارجی در شرکت نفت و گاز آغاجاری آغاز شد

ششمین دوره ممیزی خارجی در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری با هدف تمدید گواهینامه‌های سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) آغاز شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، نشست افتتاحیه ممیزی سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) با حضور اعضای گروه ممیزی، سایر مدیران و کارشناسان شرکت آغاجاری سه‌شنبه (یکم اسفندماه) برگزار شد.

‏در این نشست جواد تقی‌زاده، مدیرعامل شرکت  بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری ضمن خوشامدگویی به گروه ممیزی به معرفی تأسیسات و گستره جغرافیایی و تشریح دستاوردها و اقدام‌های شرکت آغاجاری پرداخت و هدف از این نشست را تولید ایمن و صیانتی و ارائه خدمات مطلوب‌تر برای ایجاد رضایتمندی بیان کرد.
 
وی با قدردانی از  جانفشانی‌های کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری در بخش‌های مختلف و تلاش همکارانی که همسو با استقرار سیستم‌های مدیریتی در سطح شرکت فعالیت داشته‌اند، با ابراز خرسندی از اجرای ممیزی خواستار جدیت و اهتمام ویژه ممیزان در فرآیند ممیزی از واحدهای شرکت شد.

در این نشست علیرضا عبادی، سرممیز تیم ارزیابی شرکت SGS ضمن معرفی خود و دیگر اعضای تیم ارزیابی اظهار کرد: فرآیند ممیزی پیش رو در این شرکت به‌صورت نمونه‌برداری از تمام واحدهای ستادی و عملیاتی است که بر اساس یافته‌ها، موارد عدم انطباق عمده، جزئی و بالقوه و توصیه‌های بهبود به‌مدت دو روز ادامه خواهد داشت و در صورت پیاده‌سازی درست دستورعمل‌های سیستم مدیریت یکپارچه، گواهینامه‌های این شرکت تمدید می‌شود.

 ‏وی گفت: در این دوره ممیزی سیستم‌های مدیریت، استانداردهای بین‌المللی ISO14001 زیست‌محیطی، ISO45001 ایمنی و بهداشت شغلی و ISO9001 مدیریت کیفیت با هدف ایجاد سازوکاری برای بهبود مستمر در سازمان بررسی می‌شوند.

کد خبر 637919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =