رونمایی از فناوری بومی WRFM در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت

فناوری بومی WRFM در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت با حضور مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران رونمایی شد.

به گزارش شانا، هم‌زمان با نخستین روز از بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت) و با حضور محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، و مالک شریعتی، نماینده مجلس و جمعی از مسئولان، آیین رونمایی از فناوری بومی WRFM برگزار شد.

فناوری طراحی و اجرای سیستم جامع فرایند مدیریت هم‌زمان چاه، مخزن و تسهیلات روسطحی موسوم به WRFM Well) Reservior, Facility Management) در غرفه گروه انرژی پاسارگاد در بیست‌وهشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی رونمایی شد.

این فناوری مدرن که برای پایش و یکپارچه‌سازی آنلاین داده‌ها و فرایندها به‌منظور تسریع در تصمیم‌سازی درباره پروژه‌های مختلف حوزه انرژی است و زمینه دیجیتالیزه‌شدن رصد میدان‌های نفت و گاز و سایر پروژه‌های حوزه انرژی را فراهم می‌کند، با مشارکت تیم فنی گروه انرژی پاسارگاد و پژوهشکده علوم و فناوری‌های انرژی، آب و محیط‌زیست دانشگاه صنعتی شریف طراحی و اجرایی شده است.

نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به‌عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین رویداد نفتی ایران، با حمایت و سیاست‌گذاری وزارت نفت، از سوی شرکت ملی نفت ایران برگزار می‌شود و شرکت‌های اصلی وزارت نفت (شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و شرکت ملی صنایع پتروشیمی)، شرکت‌های زیرمجموعه و تابع آن‌ها، و دست‌اندرکاران اصلی صنعت نفت، در آن حضور جدی و فعالی دارند.

این رویداد با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» روزهای ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 641142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =