امضای قرارداد ۱۵ساله بین پژوهشگاه صنعت نفت و گروه گسترش نفت و گاز پارسیان‌

پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت «گروه گسترش نفت و گاز پارسیان‌» قراردادی ۱۵ساله با هدف افزایش همکاری‌های پژوهشی امضا کردند.

به گزارش خبرنگار شانا، امروز (شنبه، ۲۲ اردیبهشت) در حاشیه روز پایانی بیست‌وهشتمین نمایشگاه‌ بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، پژوهشگاه صنعت نفت قراردادی ۱۵ساله با شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان‌ امضا کرد.

براساس این گزارش، موضوع این قرارداد، شکل‎‌گیری همکاری‌های مشترک برای انجام همه خدمات مشاوره‌ای، مطالعاتی و تحقیقاتی است. این قرارداد در حضور مهدی علی‌مددی، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، بین عظیم کلانتری‌اصل، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت و اسماعیل قنبری، مدیرعامل گروه گسترش نفت و گاز پارسیان امضا شد.

در این قرارداد بلندمدت، همکاری‌ها در توسعه، تجاری‌سازی دانش فنی، شناسایی فرصت‌ها و سرمایه‌گذاری در حوزه‌های «اکتشاف، تولید و توسعه میادین گازی»، «توسعه زنجیره ارزش متانول»، «استفاده از متانول در زنجیره سوخت کشور» و «مدیریت کربن» پیش‌بینی شده است.

به گزارش شانا، نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «صنعت نفت؛ جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» از چهارشنبه (۱۹اردیبهشت‌۱۴۰۳) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز شد و امروز (۲۲اردیبهشت‌۱۴۰۳) به کار خود پایان داد.

کد خبر 641537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =