توزیع بیش از ۲۰ میلیون لیتر سوخت کشاورزی در منطقه ارومیه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون بیش از ۲۰ میلیون لیتر سوخت کشاورزی در مرکز و شهرهای شمالی استان آذربایجان غربی مصرف‌ شده که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۶درصد کاهش داشته است.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، احمد مجرد تصریح کرد: این مقدار سوخت بین واحدهای مختلف کشاورزی شامل انواع ماشین‌آلات، گلخانه‌ها، دامداری‌ها و مرغداری‌ها توزیع شده است. با توجه به عملیات کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی و نیاز به نیروی محرکه و با عنایت به تنوع ماشین‌آلات در بخش‌های مختلف کشاورزی و دامی، سازمان جهاد کشاورزی مقدار سوخت مورد نیاز آن‌ها را تعیین و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی آن را توزیع می‌کند.

وی افزود: با اجرای دقیق طرح پلاک‌گذاری ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی همسو با کاهش مصرف سوخت که در دو سال گذشته در دستور کار قرار گرفته بود، خوشبختانه شاهد نتایج مثبتی در مدیریت مصرف هستیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه بیان کرد: اجرای طرح پلاک‌گذاری و توزیع الکترونیکی نفت‌گاز به ادوات کشاورزی، اقدامی دیگر همسو با تحقق دولت الکترونیک است که بر این اساس، کشاورزان می‌توانند با استفاده از این طرح و بدون مراجعه حضوری و ضمن صرفه‌جویی در وقت، با مراجعه به سامانه https://newtejaratasan.niopdc.ir برای دریافت سهمیه سوخت خود ثبت‌نام کنند.

کد خبر 641932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =