تعامل‌ چندسویه بین بخش‌های خصوصی و دولتی نفت توسعه روزافزون را به ارمغان می‌آورد

سخنگوی دولت گفت: امروز فعالان صنعت نفت امیدوارند بتوانند با تعامل‌ دوسویه و چندسویه بین بخش‌های خصوصی و عمومی، توسعه روزافزون را برای این صنعت به ارمغان آورند.

علی بهادری‌جهرمی امروز (شنبه، ۲۲ اردیبهشت) در بازدید از بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به خبرنگار شانا گفت: استقبال از این نمایشگاه واقعاً باورنکردنی بود. این موضوع نشان می‌دهد فعالان صنعت نفت متوجه شده‌اند که نمایشگاه محلی برای نمایش توانمندی‌های تخصصی آن‌هاست.

وی افزود: نمایشگاه نفت محلی برای شناسایی بازیگران حوزه تخصصی صنعت نفت است. امروز فعالان این حوزه امیدوارند بتوانند با تعامل‌ دوسویه و چندسویه بین بخش‌های خصوصی و عمومی، توسعه روزافزون را برای صنعت نفت و گاز به ارمغان آورند.

شایان یادآوری است که علی بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت امروز، ضمن حضور در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز پالایش و پتروشیمی از غرفه‌های مستقر در این نمایشگاه همچون سالن‌های ۸ و ۹، ۱۰ و ۱۱، ۳۱ و ۳۷ بازدید کرد و با بسیاری از غرفه‌داران و شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه به گفت‌وگو پرداخت.

نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «صنعت نفت؛ جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه»، از ۱۹ اردیبهشت‌ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز شده و امروز (شنبه، ۲۲ اردیبهشت‌) به کار خود پایان می‌دهد.

کد خبر 641463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =