۷ جایگاه عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی در منطقه میاندوآب احداث می‌شود

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب از احداث هفت جایگاه عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی در شهرستان‌های جنوب استان آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب، ابراهیم پوریزدانی دراین‌باره بیان کرد: به‌منظور توسعه زیرساخت‌های منطقه، کاهش مدت‌زمان انتظار سوخت‌گیری در جایگاه‌ها و ارائه خدمات مطلوب به هموطنان و مردم شریف منطقه، این تعداد جایگاه در شهرستان‌های میاندوآب، بوکان، مهاباد، نقده، شاهین‌دژ و پیرانشهر با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی در حال ساخت است.

وی با اشاره به صدور مجوز احداث جایگاه‌های جدید بنا بر ضرورت احداث، همچنین پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰درصدی این جایگاه‌ها گفت: با احداث و راه‌اندازی این جایگاه‌ها، امسال شرایط مناسبی در عرضه فرآورده‌های نفتی در منطقه خواهیم داشت.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۰درصدی سه جایگاه سی‌ان‌جی و ۵۵درصدی چهار جایگاه عرضه بنزین و نفت‌گاز در حال ساخت منطقه، تصریح کرد: با بهره‌برداری از این جایگاه‌ها، شمار جایگاه‌های عرضه سوخت در منطقه میاندوآب به ۱۱۱ باب خواهد ‌رسید.

پوریزدانی با اشاره به استقبال عمومی شهروندان از استفاده از سوخت پاک، همچنین صرفه‌جویی در مصرف بنزین ادامه داد: روزانه به‌صورت میانگین حدود ۵۳۰ هزار مترمکعب گاز طبیعی در منطقه مصرف می‌شود که با بهره‌برداری از جایگاه‌های سی‌ان‌جی در حال ساخت، ۵۵۰ هزار مترمکعب در ساعت به میزان توزیع روزانه گاز طبیعی در این منطقه افزوده خواهد شد.

مدیر منطقه میاندوآب با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۵۹ جایگاه سی‌ان‌جی در منطقه فعال هستند، گفت: این تعداد شامل ۳۰ جایگاه تک‌منظوره سی‌ان‌جی و ۲۹ جایگاه دومنظوره است که به‌صورت شبانه‌روزی در زمینه توزیع سوخت پاک سی‌ان‌جی فعالیت می‌کنند.

کد خبر 641805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =