قدردانی وزیر کشور از خدمت‌رسانی فوری شرکت گاز در سیل خراسان رضوی

وزیر کشور با تأکید بر خدمت‌رسانی فوری به حادثه‌دیدگان سیل در خراسان رضوی، از سرعت‌عمل شرکت گاز این استان برای رفع مشکلات پیش‌آمده قدردانی کرد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت گاز استان خراسان رضوی، احمد وحیدی ظهر امروز، (پنجشنبه، ۲۷ اردیبهشت) در نشست هماهنگی و فرماندهی عملیات و پاسخ به بحران استان که با حضور رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و جمعی از مقام‌های ارشد استانی در محل استانداری خراسان رضوی تشکیل شد، گفت: همه دستگاه‌های خدمت‌رسان باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای رفع مشکلات ناشی از بروز سیل و آبگرفتگی در خراسان رضوی اقدام کنند.

وی از سرعت خدمت‌رسانی کارکنان شرک گاز در رفع مشکلات و آسیب‌دیدگی شبکه‌ها و علمک‌های گاز قدردانی کرد.

حسن افتخاری، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی نیز ضمن تشریح تازه‌ترین وضع خدمت‌رسانی در مناطق سیل‌زده، گفت: اداره‌های گاز خراسان رضوی از ابتدای آغاز بارندگی در مناطق مشهد و نواحی شهرستان‌ها در آماده‌باش کامل بودند و به لطف خدا و پایش لحظه‌ای، شبکه سراسری گاز استان، عملیاتی است.

وی افزود: مواردی از قطع گاز ناشی از تخریب دیوار منازل و علمک گاز گزارش شده اسا که بخش عمده آن‌ها از شب گذشته تاکنون تعمیر و باقیمانده به تعداد تقریبی ۲۰۰ علمک یا اشتراک تا ظهر امروز برطرف شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی تصریح کرد: تیم‌های امداد شرکت گاز با تجهیزات کامل تا پایان بحران در مناطق سیل‌زده مستقر هستند.

براساس این گزارش، خراسان رضوی پس از استان تهران دارای بیشترین مشترک گاز کشور است.

کد خبر 641817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =