مقاله ‌های برتر سومین همایش تولید پایدار گاز معرفی شد

سومین همایش تولید پایدار گاز بکار خود پایان داد و مقاله ‌های متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان سه مقاله‌ برتر حوزه ‌های پشتیبانی، برق و ابزار دقیق و مکانیک و بازرسی فنی در هفت حوزه‌ تخصصی همایش معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار شانا، در این همایش که به میزبانی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد، 51 مقاله در پنلهای مختلف داوری ارائه و هفت مقاله‌ برتر در حوزه‌ های تخصصی، فرآیند، انرژی، پشتیبانی، برق و ابزار دقیق، استراتژی، مکانیک و بازرسی فنی و اچ اس ایی معرفی شد.

بر پایه این گزارش، مقاله ‌ها‌ی کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی، علی بیاتی، ابراهیم جامعی، مختار اسماعیلی و سعید چرمگر در حوزه‌ پشتیبانی، نوشین گوهردوست در برق و ابزار دقیق و محمدرضا رضائی‌ بخش، اکبر غلامی و حمید مستاجران در مکانیک و بازرسی فنی، با رای پنلهای داوری، به عنوان مقاله ‌های برتر همایش سوم معرفی و در مراسم اختتامیه مورد تقدیر قرار گرفت.

بر همین اساس، در حوزه ‌های فرآیند، انرژی، استراتژی و اچ اس ایی مقاله ‌هایی از کارکنان پالایشگاههای ایلام، سرخون و قشم و شهید هاشمی‌نژاد (خانگیران) به عنوان مقاله ‌های برتر معرفی شد.

کد خبر 239666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =