برگزاری دوره فرهنگ سازی مدیریت داراییهای فیزیکی در پتروشیمی بندرامام

همزمان فصل دوره های آموزشی در پتروشیمی بندرامام، دوره آموزشی فرهنگ سازی مدیریت دارایی های فیزیکی در این مجتمع آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، مدیر دارایی های فیزیکی پتروشیمی بندرامام اظهار کرد: این مدیریت همسو با برنامه های تعیین شده در تقویم آموزشی این شرکت در زمینه برگزاری دوره های آموزش تخصصی برای کارکنان شاغل، دوره های پیش گفته را در رده های مختلف سازمان برنامه ریزی کرده است.

ناصح سالم پور با تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی برای نهادینه شدن سیستم مدیریت دارایی های فیزیکی، گفت: از دیگر اقدامهایی که تاکنون در زمینه معرفی، اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و ترویج این سیستم در پتروشیمی بندرامام انجام شده است صدور اطلاعیه، برپایی مسابقه، ارسال پیام های کوتاه و انتشار 20 شماره خبرنامه آموزشی فرهنگی با هدف جلب مشارکت کارکنان بوده است.

وی افزود: مدیریت ارشد مجتمع با هدف ایجاد سازگاری با مقررات بویژه در زمینه قیمت گذاری خورک، حاملهای انرژی، محصول خدمات، افزایش مقررات اچ اس یی و کاهش هزینه ها در تمامی مراحل چرخه عمر تجهیزات، تاسیسات و سیستمهای مربوط  و پایداری تولید، سیستم مدیریت دارایی های فیزیکی را به عنوان راهکاری راهبردی و موثر به کار گرفته است.

سالم پور اظهار کرد: این مدیریت در چارچوب استقرار این سیستم از ابتدای امسال پس از تدوین نقشه راه به صورت برنامه ریزی شده فعالیتهای فاز یک تحت عنوان معرفی، سازماندهی، آموزش، تغییر نگرش سازمانی و بستر سازی اجرای پروژه های بهبود آغاز کرده است.

مدیر دارایی های فیزیکی پتروشیمی بندرامام گفت: در زمینه سازماندهی، شورای عالی مدیریت دارایی ها، هسته مرکزی مجتمع و کمیته مدیریت تغییر، تشکیل و هسته های مدیریت دارایی های فیزیکی و کارگروه های تخصصی در شرکتهای زیرمجموعه و بخشهای مختلف در حال سازماندهی است.

سیستم مدیریت دارایی های فیزیکی روشها و فعالیتهای طرح ریزی شده ای است که سازمان از این طریق هزینه ها، ریسک ها و عملکرد را در چرخه عمر دارایی های فیزیکی با هدف پیاده سازی برنامه های استراتژیک سازمان به صورت بهینه و پایدار برنامه ریزی و مدیریت می کند.

کد خبر 221461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =