به گزارش شانا، مدیرعامل این شرکت بر نقش مهم نمایشگاه ایران پلاست در جذب شرکتهای بینالمللی و ایجاد تعامل دو سویه میان تولیدکنندگان داخلی و خارجی تاکید کرد و گفت: ایران پلاست باید حداقل درسطح منطقه خاورمیانه کاملا شناخته شده و از هر نظر ممتاز باشد.
امیری با اشاره به نقش تحریمها، عدم ثبات سیاستهای اقتصادی و مشکلات مربوط به نرخ ارز به عنوان مهمترین چالشهای کنونی صنعت پلاستیک ایران، تصریح کرد: حضور در نمایشگاهها یکی از ابزارهای بازاریابی برای جذب مشتریان جدید و حفظ ارتباط با مشتریان فعلی است و شرکت کنندگان را با روند تغییرات بازار میتوان آشنا می کند.
وی مهمترین تفاوت ایران پلاست 2014 نسبت به ادوار گذشته را در حضور بیشتر غرفهگذاران و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی، مدیریت مطلوبتر با هدف رضایت مشتریان نمایشگاه می داند و می گوید: بهتر است تاریخ نمایشگاه همواره ثابت باشد و امور ثبتنام حداقل از یکسال پیش آغاز شود، همچنین خوب است که از تجارب مدیریتی در برگزاری نمایشگاههای بینالمللی مشابه و تبلیغات بینالمللی جهت جذب مشتریان خارجی استفاده شود.
او در باره راه های افزایش توان صادراتی در صنعت پلاستیک گفت: تنها راه افزایش توان بازاریابی و صادراتی شرکتها، افزایش توانایی در برآورده کردن انتظارات مشتریان است که با استفاده از مواد اولیه مرغوب، انتخاب تکنولوژی مناسب، دانش سازمانی و مدیریت بهروز امکانپذیر است و ما همواره سعی میکنیم با توجه به ابعاد بازار دانش سازمانی خود را بروز نگه داریم.
امیری با اشاره به حضور این شرکت در نمایشگاههای پیشین اظهار امیدواری می کند که در این دوره شاهد رشد و بهبود کیفی بیشتر نمایشگاه باشد، ایران پلاست باید حداقل درسطح منطقه خاورمیانه کاملا شناخته شده و از هر نظر ممتاز باشد.
وی گفت: نمایشگاه ایران پلاست نیاز به مدیریت حرفهای با دانش بینالمللی در زمینه نحوه برگزاری نمایشگاه و بازاریابی حرفهایتر برای جذب شرکتهای بینالمللی دارد و با شناختی که از مدیران این دوره دارم، امیدوارم که نمایشگاه بهتری نسبت به ادوار گذشته را شاهد باشیم.
نظر شما