روابط عمومی شرکت ملی پخش تندیس زرین دریافت کرد

روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران موفق به کسب تندیس زرین دوازدهمین جشنواره روابط عمومی های ایران شد.

به گزارش شانا،در این جشنواره که با موضوع روابط عمومی دیجیتال و مسئولیت اجتماعی در مکرز همایشهای بین المللی المپیک برگزار شد،روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های در بخش طراحی و تولید برنامه های کاربردی،به خاطر ارایه نرم افزار پمپ بنزین یاب، تندیس دریافت کرد.

در این جشنواره که با حضور آخوندی، وزیر راه و شهرسازی، حسام الدین آشنا، مشاور فرهنگی رئیس جمهور  و یونس شکر خواه  از فرهیختگان برجسته علوم ارتباطات برگزار شد، داود عربعلی، رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران تندیس زرین دوازدهمین جشنواره روابط عمومی های ایران دریافت کرد.

روابط عمومی های بانک تجارت به خاطرطراحی و تولید نرم افزاز سایبر نیوز، سازمان اوقاف و امور خیریه به خاطر طراحی و تولید سامانه نرم افزار زیارت مجازی و گروه پترو پارس نیز به خاطر طراحی و تولید نرم افزار واقعیت افزوده صنعت نفت، تندیس زرین دریافت کردند.

نرم افزار پمپ بنزین یاب که ویژه گوشیهای هوشمند و تبلت های اندرویدی طراحی شده است،  این امکان را دارد تا مکان پمپ بنزین،گاز و حتی گازوییل را دریافت کند و موقعیت نزدیکترین جایگاه را نسبت مکانی که در آن قرار داریم نشان دهد.

کد خبر 227095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =