نقشه استراتژی شرکت انتقال گاز ایران تدوین شد

جلسه تدوین استراتژی شرکت انتقال گاز ایران با حضور مدیرعامل، مدیران و روسای ستادی و مدیران و روسای مناطق عملیاتی (از طریق ویدئو کنفرانس) برگزار شد.

مدیر برنامه ریزی شرکت انتقال گاز ایران در این جلسه گفت: از امروز فصل جدیدی در شرکت انتقال گاز ایران آغاز می‌شود و این شرکت دارای یک نقشه استراتژیک و چشم ‌اندازی روشن خواهد بود.

مهدی جمشیدی دانا با اشاره به این که در نقشه استراتژیک ماموریتهای بخشهای مختلف مشخص می‌شود، افزود: هم ‌اکنون نقشه استراتژی هر کدام از مدیریتهای ستادی در حال تدوین است و از این پس مدیران ستادی موظف به پیاده ‌سازی نقشه راه خاص واحد خود هستند.

وی با بیان این که در 10 ماه گذشته حدود 90 جلسه در ارتباط با تدوین استراتژی شرکت انتقال گاز برگزار شده است، اظهار کرد: 35 مورد از این جلسه ها با حضور مدیران و روسای ستادی و مناطق شرکت انتقال گاز از طریق ویدئو کنفرانس یا بازدید حضوری انجام شده است.

به گفته وی، در 9 جلسه نیز ذی ‌نفعان خارج از شرکت به‌ همراه مدیران ستادی حضور داشتند و در هشت جلسه به تدوین ارکان راهبردی شرکت انتقال گاز ایران و استخراج نقشه استراتژی کلان شرکت پرداخته شد.

مدیر برنامه ریزی شرکت انتقال گاز ایران یادآور شد: 28 جلسه نیز برای تهیه کارتهای امتیازی متوازن به منظور تدوین نقشه استراتژی برگزار شده است.

جمشیدی دانا ادامه داد: در فاز دوم این پروژه پس از تصویب نقشه استراتژی مناطق عملیات انتقال گاز، اقدامهای اجرایی که باید هر کدام از مناطق در زمینه اهداف تدوین شده شرکت انجام دهند توسط مناطق برنامه ‌ریزی می شود.

وی با بیان این که تکمیل تدوین فرآیندهای دفتر استراتژی، اقدام بعدی در این پروژه است، گفت: برای تکمیل این روند به پیشنهادهایی از سوی مشاوران در خصوص ساختار سازمانی نیاز است.

وی یکی از کارهای آینده تیم مشاور این پروژه را تغییر ساختار سازمانی شرکت انتقال گاز عنوان کرد و افزود: باتوجه به شرایط شرکت انتقال گاز از مشاور انتظار می رود مباحث فرهنگ سازی و آموزش همکاران را در ستاد و مناطق عملیاتی تدوین و جاری کند.

جمشیدی‌ دانا تاکید کرد: از این پس باید برای اهداف استراتژیک شرکت انتقال گاز حرکت کرد و این سند در رفتار، گفتار و عملکردمان نهادینه شود.

کد خبر 236393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =