۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹
  • کد خبر: 241421
گازرسانی به روستاهای استان کرمان شتاب می گیرد

گازرسانی به 12 شهر و 281 روستای استان کرمان در آینده نزدیک انجام می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: یکی از اهداف مهم این شرکت رضایت مشترکان و رسیدن به حداکثر بهره وری است.

محمدعلی ودیعتی با بیان این که گازرسانی به 12 شهر و 281 روستای استان کرمان در آینده نزدیک انجام می شود، افزود: با تدابیر پیش بینی شده در وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران روند رو به رشدی در اجرای و تکمیل پروژه های گازرسانی این استان شاهد هستیم.

وی یادآور شد: امیدواریم با تخصیص بودجه و اعتبارات لازم بتوانیم تا پایان سال بسیاری از آنان را اتمام و به بهره برداری برسانیم.

ودیعتی با بیان این که تاکنون بیش از یکهزار و 642 کیلومتر خط انتقال و 11 هزار کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع اجرا شده است، گفت: از جمله مهمترین پروژه های فعال خطوط انتقال در سطح استان می توان به خط انتقال فاز اول و دوم خط بم، خط انتقال گلباف، کهنوج، راین و گلزار اشاره کرد.

وی با اشاره به افزایش ٢٨ درصدی گازرسانی به نیروگاه های استان کرمان گفت: حجم تحویل گاز به نیروگاههای استان کرمان در سال ٩٣ نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن ٢٨ درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با اشاره به افزایش بیش از ١٠ درصدی مصرف گاز در بخش صنایع عمده استان در سال ٩٣، افزود: این مقدار در بخش جایگاههای سی ان جی بیش از سه درصد و در بخش نیروگاهها بیش از ٢٨ درصد افزایش مصرف داشته است.

به گفته وی، با وجود افزوده شدن ٤٢ هزار مشترک به جمع مشترکان استان کرمان، این مقدار در بخش خانگی کمتر از دو درصد افزایش مصرف داشته که این نشان دهنده همکاری مردم استان و استفاده بهینه از نعمت گاز است.

کد خبر 241421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =