بازسازی تاسیسات آبرسانی داربهاره و جایزان در حوزه نفت و گاز آغاجاری

رئیس نگهداری و تعمیرات شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری از بازسازی و راه اندازی پمپهای تاسیسات آبرسانی دار بهاره و جایزان در حوزه عملیاتی این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، دهبانپور گفت: تاسیسات  آبرسانی داربهاره دارای 3 دستگاه پمپ آب 8 مرحله ای فشار قوی است که آب مورد نیاز مجموعه رگ سفید را تأمین می کند.

وی افزود: این در حالی است که این پمپها به سبب قدمت و کارکرد طولانی در شرایط نامطلوب ، از وضع مناسب برخوردار نبودند و به دلیل نبود قطعات یدکی تعمیر و نگهداری اصولی آنها غیرممکن شده بود.

دهبانپور اظهار کرد: باتوجه به اهمیت و فوریت کار با قبول ریسک یک دستگاه از پمپهای موجود که از سرویس خارج و غیرقابل استفاده شده بود با تلاش کارکنان این بخش تعمیر و  راه اندازی شد .

رئیس نگهداری و تعمیرات شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: تعمیر و اصلاح اساسی پمپ آبرسانی جایزان یکی دیگر از اقدامات این واحد است که با این اقدام، ظرفیت آبدهی پمپ جدید نسبت به پمپهای قدیمی بیش از 80 درصد افزایش یافت.

شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری از شرکتهای زیرمجموعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که در گستره ای به وسعت ٢٥  هزار کیلومترمربع در استان خوزستان و بخشهایی از استان بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد راهبری 8 میدان نفتی کرنج، پرنج ، آغاجاری، پارسی، پازنان، رگ سفید، مارون و رامشیر را برعهده دارد.

کد خبر 241727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =