توزیع بیش از 4 میلیارد لیتر فرآورده نفتی در خراسان رضوی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی از توزیع بیش از 4 میلیارد لیتر انواع فرآورده نفتی در سال گذشته در این استان خبر داد.

محمد مهدی قرائی با بیان این که تامین فرآورده های نفتی در منطقه خراسان رضوی از طریق خطوط لوله و ناوگان حمل و نقل ریلی و تعداد زیادی نفت کش و گازکش صورت می گیرد، تصریح کرد: ذخیره سازی انواع فرآورده نفتی در انبارهای این منطقه شامل انبار شهید بیخوش، انبار شهید کاوه، انباز زال پارس و انبارهای نواحی قوچان و نیشابور، انبار گاز مایع سنگ بست و نیز مخازن موجود در سوختگیری هواپیمایی انجام می شود.

وی در خصوص تعداد جایگاههای استان اظهار کرد: توزیع فرآورده ها از طریق 124 جایگاه بنزین و نفت گاز و فروشندگی سکودار، یک جایگاه گاز مایع، 126 جایگاه گاز طبیعی و فروشندگیهای مربوط و با انتقال فرآورده با نفتکش به محل مصرف صورت می گیرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی تاکید کرد: این منطقه در سال گذشته جهت انجام وظیفه و خدمت رسانی به مردم به توزیع چهار میلیارد و 291 میلیون و 872 هزار و 456 لیتر انواع فرآورده نفتی شامل بنزین، نفتگاز، نفت سفید، نفت کوره و گاز مایع و انواع سوخت هواپیما مبادرت ورزیده است.

وی یادآور شد: همچنین در سال 93، میزان 506 میلیون و 354 هزار و 808 متر مکعب گاز فشرده طبیعی (سی ان جی) در این منطقه مصرف شده است.

به گزارش شانا، منطقه خراسان رضوی شامل نواحی مرکزی، قوچان، نیشابور، تربت جام، درگز، سرخس، فریمان و تایباد ، همچنین شهرستان های چناران، کلات، طرقبه شاندیز، بینالود، فیروزه و شهر باخرز تحت پوشش این منطقه است.

کد خبر 243772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =