۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷
  • کد خبر: 260895
رشد چشمگیر تجارت گاز بانک آمریکایی

بانک گلدمن ساکس در خرید و فروش گاز طبیعی از شرکت های شورون و اکسون موبیل پیشی گرفت.

به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان بی سی، بانک آمرکایی گلدمن ساکس از شورون و اکسان موبیل پیش گرفت و با افزایش خرید و فروش گاز طبیعی، به یکی از بزرگترین تاجران گاز طبیعی تبدیل شده است.

بر اساس آمار منتشر شده توسط نشریه اطلاعاتی نچرال گس اینتلیجنس، بانک گلدمن اکنون هفتمین تاجر گاز طبیعی در آمریکای شمالی است.

اسناد بورس نشان می دهد که یک نیروگاه گازی در آمریکا که برق منازل مسکونی منطقه بوفالو در نیویورک را تامین می کند، سال گذشته 11 درصد از گاز مصرفی خود را از بانک گلدمن فاکس خریداری کرد.

بر اساس گزارش مقامات دولتی و صنعتی، نیروگاه هایی که برق معادن مس مکزیک شمالی را تامین می کنند نیز گاز مورد نیاز خود را از این بانک خریداری می کنند.

گلدمن خرید و فروش گاز طبیعی را در حالی گسترش داده است که بانک ها هنوز در انتظار قوانین جدید برای مبادرت به تجارت کالاهای فیزیکی مانند گاز، نفت و آلومینیوم هستند.

این بانک در سال 2010، با آغاز فعالیت خود در زمینه بازاریابی گاز طبیعی در آمریکای شمالی برای یک شرکت نفت کانادایی، به جرگه تاجران گاز پیوست و طبق آمار رسیده از نشریه اطلاعاتی نچرال گس اینتلیجنس، این شرکت در سال 2011 سه میلیارد و 420 میلیون فوت مکعب گاز در روز در آمریکای شمالی خرید و فروش می کرد که این حجم را در سال 2015 با 71 درصد رشد به 5 میلیارد و 860 میلیون فوت مکعب در روز رسانید.


کد خبر 260895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =