عرضه سوخت رایگان به خودروهای حامل کمک‌های اهدایی به زلزله‌زدگان

یک جایگاه‌ عرضه سوخت اختصاصی در منطقه پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان به‌طور رایگان به خودروهای حامل کمک به مردم زلزله زده غرب کشور، سوخت عرضه می‌کند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، جایگاه اختصاصی هامون شه بخش، یکی از جایگاه‌های شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان به منظور کمک به زلزله زدگان اخیر استان کرمانشاه به خودروهای امدادی و کامیون‌های حمل کمک‌های مردمی به مناطق زلزله زده کشور سوخت رایگان عرضه می‌کند.

جایگاه هامون شه بخش از جایگاه‌های ناحیه مرکزی زاهدان در اقدامی کم سابقه و بشردوستانه، آمادگی خود را برای ارائه سوخت رایگان به محموله‌های ارسالی به مناطق زلزله زده اعلام کرد.

جایگاه یادشده اعلام آمادگی کرد در صورت مراجعه وسایط نقلیه حامل اقلام امدادی و کمک رسان به مناطق زلزله زده، بنزین و نفت‌گاز رایگان به آنان عرضه خواهد کرد.

افزون بر کمک‌های سازماندهی شده مردم استان زاهدان به زلزله زدگان غرب کشور، اقداماتی نیز از سوی جایگاهداران این شرکت به صورت خودجوش انجام شده است که از آن جمله توزیع سوخت رایگان به خودروهای کمک رسان است.

در همین حال، جایگاه‌داران و فروشندگی‌های عرضه سوخت ناحیه سراوان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان با هماهنگی رئیس ناحیه، یک محموله 6 تنی خرما به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال کردند.

کد خبر 279835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =