برگزاری بیش از 220 هزار نفر ساعت آموزش در نفت و گاز گچساران

رئیس اداره آموزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: در سال 96 بیش از 220 هزار و 845 نفر ساعت آموزش در اداره آموزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از  شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، سید حمیدرضا حسینی با تاکید بر ضرورت ارتقای بنیه علمی کارکنان صنعت نفت گچساران گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده، از ابتدای امسال تاکنون موفق شدیم 220 هزار و 845 نفر ساعت دوره آموزش ویژه برای کارکنان این شرکت برگزار کنیم.

وی افزود: اداره آموزش این شرکت وظیفه آموزش بیش از 7 هزار نیروی رسمی، قراردادی و پیمانکاری شاغل و همچنین خانواده‌های آنها را برعهده دارد.

رئیس اداره آموزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به این که دوره‌هایی مانند رایانه، زبان خارجه، ایمنی و بهداشت حرفه‌ای، اداری و مدیریتی، فنی، تخصصی و مهارتی و معارف اسلامی در اداره آموزش نفت و گاز گچساران برگزار شده است، اظهار کرد: با این آمار، شرکت گچساران به عنوان یکی از شرکت‌های پیش‌رو در زمینه آموزش نیروی انسانی در سطح شرکت‌های تابع مناطق نفتخیز شناخته می‌شود.

رئیس اداره آموزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان این‌که آموزش در هر سازمانی یکی از ارکان اساسی تحول ساختاری است، عنوان کرد: امسال بیش از سه میزگرد تخصصی و 7 میزگرد عمومی با حضور استادان صاحبنام کشوری در اداره آموزش نفت گچساران برگزار شد.

وی تصریح کرد: اداره آموزش صنعت نفت همچنین به منظور تعامل با دانشگاه‌های کشور، پذیرای 801 نفر از دانشجویان و موسسه‌های آموزشی در سال 96 به عنوان کارآموز بوده است.

حسینی نظارت بر فعالیت‌های آموزشی در 6 مجتمع غیرانتفاعی مدارس صنعت نفت را به منظور خدمت‌رسانی به کارکنان این شرکت عنوان کرد و گفت: هم اکنون بیش از 1291 دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در این مدارس مشغول تحصیل هستند.

اداره آموزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یکی از ادارات زیر مجموعه مدیریت منابع انسانی است.

کد خبر 281513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =