ایجاد جذابیت سرمایه‌گذاری، لازمه مشارکت مردم در توسعه صنعت پتروشیمی

مدیرعامل شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان گفت: برای مشارکت مردم در توسعه صنعت پتروشیمی باید جذابیت‌ سرمایه‌گذاری در این صنعت وجود داشته باشد که نیازمند حمایت‌های دولت و مجلس است.

به گزارش خبرنگار شانا، اسمعیل قنبری امروز (یکشنبه، ۱۹ فروردین‌ماه) در نشست مدیران ارشد صنعت پتروشیمی به‌منظور تحقق جهش تولید با مشارکت مردم که از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد، اظهار کرد: ارتقا و دستیابی به ظرفیت اسمی تولید صنعت پتروشیمی و تکمیل و اجرای طرح‌های توسعه‌ای و در حال احداث ۲ پارامتر اساسی در تحقق جهش تولید در این صنعت است.

وی افزود: برای مشارکت مردم در توسعه صنعت پتروشیمی باید جذابیت‌ سرمایه‌گذاری در این صنعت وجود داشته باشد که نیازمند حمایت‌های دولت و مجلس است.

مدیرعامل شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان با اشاره به چالش‌های تأمین خوراک، انتقال فناوری‌های روز و تأمین مالی پروژه‌های بزرگ ادامه داد: مشارکت مردمی در تأمین مالی بسیار گره‌گشا خواهد بود که نیازمند ایجاد امنیت، جذابیت و مشوق برای حضور مردم در میدان است.

نشست مدیران ارشد صنعت پتروشیمی امروز (یکشنبه، ۱۹ فروردین‌ماه) به‌منظور تحقق شعار سال؛ «جهش تولید با مشارکت مردم» با حضور مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مجید چگنی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، مدیران عامل هلدینگ‌های پتروشیمی، مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی و مدیران ارشد این صنعت از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد، در این نشست برنامه‌ها و دغدغه شرکت‌ها برای تحقق شعار سال مطرح و بررسی شد.

کد خبر 639652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =