شمار جایگاه‌های عرضه‌ سوخت مایع در منطقه کرمانشاه به ۱۲۸ باب رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از راه‌اندازی یکصدوبیست‌وهشتمین جایگاه دومنظوره در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، پیمان بهرامی در این باره گفت: مجتمع خدمات رفاهی «سپهر» در زمینی به وسعت ۱۲ هزار مترمربع با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در محور حمیل به ایلام احداث شده است.

وی افزود: این جایگاه که در یکی از مسیرهای اصلی زوار کربلای معلی به‌ سمت مرز مهران و مرز خسروی قرار دارد، دارای دو سکوی بنزین و دو سکوی نفت‌گاز است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با بیان اینکه هرکدام از مخازن بنزین و نفت‌گاز جایگاه سپهر ۴۵ هزار لیتر ظرفیت دارد، تصریح کرد: این جایگاه سبب اشتغال‌زایی ۱۰ نفر به‌صورت مستقیم شده و با احداث این جایگاه، شمار جایگاه‌های سوخت مایع و گاز طبیعی این منطقه به ۱۶۵ جایگاه رسیده است.

شایان ذکر است ۱۰ جایگاه سیار در مرزهای این استان در حال سوخت‌رسانی هستند که از این تعداد ۶ جایگاه در مرز پرویزخان، یک باب در شیخ‌صله، یک باب در سومار و یک باب در مرز شوشمی است، همچنین جایگاه مستقر در مرز خسروی نیز با ظرفیت ۹۰ هزار لیتر در ایام اربعین فعال است.

منطقه کرمانشاه یکی از مناطق سی‌وهفت‌گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با ۶ ناحیه در شهرهای مرکزی (کرمانشاه)، قصرشیرین، اسلام‌آباد، سنقر، پاوه و کنگاور وظیفه تأمین سوخت مردم این استان را به‌عهده دارد.

کد خبر 639835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =