انتقال نوروزی ۴۵۸ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه خوزستان

معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه خوزستان از انتقال ۴۵۸ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی با خطوط لوله انتقال نفت این منطقه در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه خوزستان، نصرت‌اله میر با اشاره به آمادگی کامل منطقه خوزستان برای انتقال ایمن و پایدار انواع فرآورده نفتی از طریق مراکز انتقال نفت و تأسسیات تابعه افزود: در مجموع ۴۵۸ میلیون لیتر انواع فرآورده شامل بنزین، نفت سفید و نفت‌گاز به پالایشگاه‌های کشور ارسال شد.

وی با اشاره به آمادگی کامل همه‌ تجهیزات دوار و فرآیند انتقال روزانه مواد نفتی در مراکز انتقال نفت و تأسیسات تابعه در بازه زمانی یکم تا ۱۵ فروردین‌ماه امسال گفت: این مقدار شامل ۱۵۰ میلیون لیتر بنزین موتور، ۸ میلیون لیتر نفت سفید و ۳۰۰ میلیون لیتر نفت‌گاز بوده است که از حوزه استحفاظی منطقه خوزستان ارسال شده است.

معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه خوزستان یادآور شد: منطقه خوزستان جزو مبادی اصلی ورودی نفت خام و فرآورده شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران است که با هزار و ۳۰۰ کیلومتر خطوط لوله با قطر ۶ تا ۳۰ اینچ، فرآیند انتقال ایمن و پایدار مواد نفتی را انجام می‌دهد.

کد خبر 639841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =