نمایشگاه نفت امسال توانمندی وزارت نفت را نشان داد

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی امسال که با حضور بیش از ۱۷۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی برگزار شد، توانمندی‌های مجموعه وزارت نفت را نشان داد.

به گزارش خبرنگار شانا، حسین حسین‌زاده در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی، ضمن تذکری در پایان دوره نمایندگی خود گفت: بابت کوتاهی احتمالی از مردم طلب حلالیت می‌کنم و برای نماینده منتخب حوزه انتخابیه خود (لارستان) در مجلس دوازدهم آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

وی افزود: از مجموعه وزارت نفت و در رأس آن شخص وزیر نفت، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، معاونت‌ها، مدیران و کارکنان زحمتکش نفت، به‌ویژه کارکنان مناطق عملیاتی، قدردانی می‌کنم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی امسال با حضور بیش از ۱۷۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی، توانمندی‌های مجموعه وزارت نفت را نشان داد، تصریح کرد: جلوگیری از خام‌فروشی پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری، حمایت از ساخت داخل، افزایش تولید و فروش نفت، بالاترین رشد اقتصادی در دولت و بالاترین رشد سرمایه‌گذاری در کشور در مجموعه نفت و گاز، دیپلماسی قوی انرژی، حضور گسترده شرکت‌های دانش‌بنیان، بالاترین تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت و انجام بی‌سابقه تعهدهای مسئولیت اجتماعی نفت در کشور، گوشه‌ای از موفقیت‌های وزارت نفت در دولت سیزدهم است.

کد خبر 641951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =