حضور تمام‌قد مجتمع گاز پارس جنوبی در نمایشگاه نفت؛ از امضای قرارداد و رونمایی از دستاوردهای تازه تا نشست با بار اولی‌ها

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: حضور فعال و گسترده مدیران، متخصصان و کارکنان پرتلاش، امضای قراردادهای مختلف، نشست با سازندگان و رونمایی از دستاوردهای نوآورانه در نمایشگاه صنعت نفت امسال، نشان‌دهنده ایستادگی تمام‌قد در کنار تولیدکنندگان ایرانی است.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش دراین‌باره بیان کرد: کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی تمام‌قد در کنار شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگان ایرانی ایستاده‌اند و همسو با تحقق شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» گام برمی‌دارند.

وی تصریح کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه نفت تهران برنامه‌های شاخص و ارزنده‌ای مانند امضای قرارداد، نشست با سازندگان داخلی، دانش‌بنیان و بار اولی‌ها،همچنین رونمایی از دستاوردهای نوآورانه دارد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه داد: امضای قرارداد ساخت بار اول پمپ‌های گوگرد پالایشگاه هشتم شرکت آرپاد، رونمایی از کمپرسور بلور واحد ۱۰۸ پالایشگاه هفتم و تکمیل پروژه، رونمایی از آفکس‌های پالایشگاه‌های هفتم و دهم و مصوبه ساخت بار اول از مهم‌ترین برنامه‌های مجتمع در بیست‌وهشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی است.

باهوش گفت: نشست با سازندگان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان نیز روز پنج‌شنبه (۲۰ اردیبهشت‌) برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مجتمع گاز پارس جنوبی، به‌عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ و برتر برای استفاده از اقلام راهبردی ساخت بار اول و سازندگان داخلی در وزارت نفت در سه سال اخیر شناخته شده است، بیان کرد: پالایشگاه‌های مجتمع بزرگ گاز پارس جنوبی در همه موارد به‌هم‌پیوسته و تنیده هستند و به‌منظور استفاده و حمایت تمام‌قد از سازندگان ایرانی با برنامه‌ریزی منظم و پیاده‌سازی اقدام‌های شاخص، زمینه‌ پویایی و درخشش سازندگان داخلی را فراهم خواهند کرد.

بنا بر این گزارش، بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت با حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بخش‌های مختلف ازجمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت برگزار خواهد شد.

کد خبر 641003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =