۷ قرارداد مهم از سوی شرکت نفت و گاز گچساران امضا می‌شود

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از امضای هفت قرارداد مهم از سوی این شرکت در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خبر داد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، غلامرضا کمالی در حاشیه نخستین روز بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: در روزهای آینده هفت قرارداد مهم با شرکت‌های تولیدکننده داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان امضا خواهد شد.
وی تصریح کرد: این قراردادها به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال نقش بسزایی در افزایش حداکثری تولید خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به صرفه‌جویی ارزی این قراردادها بیان کرد: حضور در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران فرصتی برای حمایت از سازندگان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، همچنین مشارکت مردم در پیشبرد نقشه راه ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت است.

کمالی افزود: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به‌عنوان دومین تولیدکننده نفت در کشور حضور فعالی در این نمایشگاه دارد.

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه»، روزهای ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بخش‌های مختلف ازجمله شرکت‌های بالادست نفت، گاز و پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت برگزار می‌شود.

کد خبر 641099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =