۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰
  • کد خبر: 223850
آغاز دوره های کارآموزی شرکت حفاری شمال در اهواز

دوره های کارآموزان شرکت حفاری شمال، در محل مجتمع آموزش فنون مناطق نفت خیز جنوب به میزبانی پایگاه پشتیبانی جنوب در اهواز آغاز شد.

به گزارش شانا، بر اساس  اعلام شرکت حفاری شمال، دوره های کارآموزان شرکت حفاری شمال طی مراسمی با حضور مدیران ارشد شرکت حفاری شمال از روز گذشته ( شنبه، 8 شهریور ماه) آغاز شد.

در جریان افتتاحیه این دوره هامدیر منابع انسانی شرکت حفاری شمال اظهار کرد: آموزش نیروی انسانی یکی از راه های رشد، توسعه و بالندگی هر سازمان است و به طور قطع این شرکت تلاش می کند به روزترین آموزش ها را به نیروی انسانی خود ارائه دهد.

 وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر 67 درصد نیروی انسانی شاغل در شرکت حفاری شمال زیر چهل سال سن دارند، ادامه داد: هم اکنون 52 درصد نیری انسانی این شرکت تحصیلات دانشگاهی دارند و این به معنای آن است که شرکت حفاری شمال یکی از شرکت های دانش بنیان است.

مولایی در ادامه مجتمع آموزش علوم و فنون اهواز را یکی از مراکز معتبر آموزشی در کشور نام برد و توضیح داد: تداوم و به روز نگهداشتن این آموزش ها از اهداف مهمی است که دنبال می کنیم چرا که اعتقاد داریم آموزش نیروی انسانی و استمرار آن یکی از راه های تاثیر گذاری است که شرکت را به اهداف ترسیم شده نزدیک تر می کند.

وی خروجی دوره های آموزشی را بسیار مثبت ارزیابی کرد و تصریح کرد: از اهداف بسیار مهم  این دوره های آموزشی تامین نیروی انسانی توانمند و متخصص در سایر بخشها با توجه به رقابت سخت موجود در بازار صنعت نفت ، واگذاری سمت های کلیدی به این مدیران جوان در آینده، افزایش بهره وری و حفظ داشته های فنی و تجهیزاتی شرکت خواهد بود.

لازم بذکر است این دوره ها در چهاربخش شامل گروه حفاری، سیالات حفاری، تعمیرات مکانیک و خدمات جانبی وبه مدت چهار ماه برگزار می شود.

 

کد خبر 223850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =