مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهار محال و بختیاری به خبرنگار شانا، گفت: با توجه به دستورعملهای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران مبنی ارتقای کیفی مجاری عرضه سوخت، بازدیدهای منظم دوره ای و پایشهای مستمر در دستور کار قرار گرفته است.
مجتبی سرداری اظهار کرد: اطلاعات حاصل از ارزیابیهای فنی کارشناسان این مجموعه در خصوص جایگاههای عرضه سوخت نشان می دهد، بیش از 70 درصد آنها به لحاظ کمی و کیفی با در نظر گرفتن مواردی مانند ایمنی، امکانات و تجهیزات فنی و ارائه خدمات مطلوب به مراجعان، رتبه ممتاز را به خود اختصاص داده اند.
وی با بیان این که در ارزیابیها، جایگاههای سوخت از درجه ممتاز تا درجه یک، درجه 2 و درجه 3 رتبه بندی می شوند، تصریح کرد: براساس آخرین ارزیابیها که در 6 ماهه دوم پارسال و نیمه نخست امسال انجام شد، 17 درصد جایگاههای این منطقه نیز درجه یک شناخته شدند.
به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهار محال و بختیاری، بر پایه همین ارزیابیها، هیچ جایگاهی در این منطقه درجه سه نیست.
سرداری تاکید کرد:ارتقای کیفی جایگاههای سوخت منطقه چهار محال و بختیاری حاصل تلاش جایگاهداران با مجموعه پخش فرآورده های نفتی این منطقه است.
سرداری اظهار کرد: هم اکنون 45 جایگاه سوخت در استان چهار محال و بختیاری فعالیت می کنند.
وی همچنین درباره چگونگی بازدید کنترل کیفی جایگاههای سوخت نیز گفت: بازدید کیفی جایگاههای سوخت منطقه چهارمحال و بختیاری به صورت واگذاری حجمی به بخش خصوصی انجام می شود.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهار محال و بخیتاری با بیان این که بازدیدهای کنترل کیفیت به صورت حجمی، از آذرماه پارسال انجام می شود، تصریح کرد: در پی این واگذاریها، کنترل کیفیت فرآورده های نفتی در جایگاههای سوخت 50 درصد افزایش یافته که در ارائه کیفیت خدمات جایگاهداران به مشتریان، تایثری بسزایی داشته است.
نظر شما