پروژه گازرسانی به زاهدان تا پایان امسال اجرایی می شود

گازرسانی به شهرستان زاهدان از جمله برنامه های اساسی و مهم شرکت ملی گاز ایران در سال 95 به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار شانا، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران امروز (دوشنبه، 30 فروردین ماه) در آیین تودیع و معارفه مدیر مالی این شرکت با بیان این که تمام کارکنان صنعت گاز در سیر تکامل این صنعت نقش بسزایی دارند، گفت: باید تلاش کنیم اندیشمندانه، توانمند و با اخلاق حرفه ای به 50 سال دوم عمر این شرکت ورود کنیم.
 
حمیدرضا عراقی، فعالیتهای انجام شده از سوی شرکت ملی گاز ایران را در سالهای گذشته بسیار پیچیده و پرریسک برشمرد و اظهار کرد: این شرکت در سال گذشته با کمترین منابع مالی موفق شد کار بسیار بزرگ گازرسانی به پنج هزار روستای کشور را انجام دهد.
 
وی با بیان این که امسال باید شهرستان زاهدان به شبکه سراسری گاز متصل و نیروگاه این شهرستان نیز از نعمت گاز برخوردار شود، گفت: اجرای ادامه خط ششم سراسری و صادرات گاز به عراق نیز از پروژه های دیگری است که باید تا پایان امسال اجرایی شود.
 
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، ضمن تاکید بر اصلاح، کوتاه سازی، ساده سازی و ارزان کردن فرآیندهای انجام کار، تصریح کرد: امسال با ورود به 50 سال دوم عمر این شرکت باید در راستای تغییر فرآیندها و حرکت از کمیت به کیفیت گام برداریم.
  
به گفته معاون وزیر نفت، امیدواریم با تلاش همکاران صنعت گاز در سراسر کشور بتوانیم به اهداف تعیین شده در سال 95 دست یابیم و اعتمادی که جامعه، مردم و دولت به این شرکت کرده اند را حفظ کنیم.
کد خبر 258451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =