نماینده ولی فقیه در خوزستان از کارکنان مناطق نفتخیز جنوب قدردانی کرد

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز از تلاشهای مدیرعامل، مدیران و کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب در افزایش تولید و صادرات نفت کشورتقدیر و تشکر کرد.

به گزارش شانا، مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب با حضور در دفتر حضرت آیت الله سید محمد علی جزایری با وی دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این نشست بیژن عالیپور، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب گزارشی از شگفتی اخیر این شرکت در افزایش تولید و صادرات نفت خام و بازگشت به میزان تولید پیش از تحریمها ارائه داد.

وی اظهار کرد: دریک سال و نیم گذشته، فعالیتهای زیادی برای ظرفیت سازی تولید صورت گرفت و مدیران، متخصصان و کارکنان این شرکت برای تولید پایدار به صورت شبانه روزی تلاش و کوشش کردند.

عالیپور افزود: نتیجه این تلاشها سبب شد تولید نفت خام در این شرکت سه ماه زودتر از موعد تعیین شده به سقف تولید پیش از تحریمها برسد و صادرات نفت خام نیز یک میلیون بشکه افزایش یابد که سبب شگفتی کارشناسان نفتی جهان شد.

وی با بیان اینکه 80 درصد تولید نفت کشور درمناطق نفتخیزجنوب انجام می شود، گفت: وزیر محترم نفت نیز از مجموعه مدیران و کارکنان این شرکت برای تحقق برنامه افزایش تولید نفت تشکر و قدردانی کردند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب در ادامه با قدردانی از حمایتهای بی دریغ نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان از صنعت نفت، به برنامه راهبردی این شرکت در چارچوب اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: در این راستا و با برنامه ریزیهای صورت گرفته هم اکنون بیش از 80 درصد قطعات یدکی مورد نیاز در داخل کشور تامین می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب، در ادامه این دیدار آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و گرامیداشت لیالی قدر، ازاقدام مهم کارکنان، متخصصان و مسئولان شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب درافزایش تولید نفت از طرف خود و به نمایندگی از مقام معظم رهبری تشکر و قدردانی کرد.

وی با حمایت از برنامه های ساخت داخل، بر استفاده از دانش و توان متخصصان، تولید کنندگان و صنعتگران استان خوزستان تاکید کرد.

کد خبر 263918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =